Espai virtual de trobada
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.-

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 3 Empty Núria

Missatge  Núria Dt Feb 09, 2010 8:32 pm

Hola!!! a Júlia al final no me n'he enrecordat d'explicar-te lo que et vaig dir, tu explico ara. La Mar, una nena que tambe ha vingut avui, s'escribia amb la Julie. Samare tenia cancer desde fa 10 anys i al final de tant patir el dijous pasat es va..... I el dissabte vam anar tots d'entero. A senyor Edgar que no escrius mai!!! me deixa't de preguntarte si tenies messenger si en tens ja mel pasaras, ok?
Bueno ja m'escriureu... adeu!

Núria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 3 Empty 8-2-2.010

Missatge  júlia Dl Feb 08, 2010 9:57 pm

Hola Núria, tinc moltes ganes de veure't ho sento per l'enterrament Crying or Very sad Sad Tinc curiositat per que em diguis que va passar. Neutral cyclops Suspect Soposo que demà no et posaras malalta, no???????? Question Very Happy Smile
Et deixo que vaig a provar de fer-me el messenger.

JÚLIA drunken

júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 3 Empty Per la Júlia

Missatge  Núria C. Dv Feb 05, 2010 7:35 pm

Hola Júlia!!!
Quina sort que tens de marxar aquest cap de setmana!! Aquest matí em estat tots plorant a clase (incluit la Pila) i dema tots anem d'antero pero no es cap nen n'hi nena de la clase, quant vingui a Valldoreig ja tu esplicare. Jo de correu tinc el yahoo, messenger i facebook si tens algun correu d'aquestes pàgines ja mo diras i et paso el meu. I l'Edgar es conecta mai?? perqué quant és conecti tindra una mica de feineta a mirar tots els missatges!
Et deixo adeu!!!

Núria C.
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 3 Empty 4-2-2.010

Missatge  Júlia Dj Feb 04, 2010 10:47 pm

Hola Núria, jo no tinc "messenjer"( no se si s'escriu així). Crying or Very sad Aquest cap de setmana no estic, m'envaig a Girona
Li preguntaré als meus cosins com es crea el "messenjer". Exclamation Allí espero que nevi, em faria molta il·lu!!!!!! cheers bom Aquest dimarts espero que no ens posem malaltes cap de les dos, hi hi hi hi!!!! sunny Et dono el meu e-mail: julia@monells.org @ Espero que tu tinguis, perquè sinó fins que jo no em fagui el "messenjer" nomes podrem parlar per aquí. pale Embarassed
MOLTS PETONS
JÚLIA drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 3 Empty nuria c.

Missatge  nuria c. Dj Feb 04, 2010 2:10 pm

Hola!!!!
El meu aniversari es el 10 de maig. Bueno el dimarts ja et veure en persona!! Abui ja mirare el messenger aveure si meu agregat he! espero que si.
Us deixo que fem clase d'informatica. Adeu!

nuria c.
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 3 Empty 3-2-2.010

Missatge  Júlia Dc Feb 03, 2010 10:02 pm

Hola Núria, aquí també fa fred, però nomes va nevar una mica un dia. Ho sento per no haver-me connectat, esque al cole ens posen MOLTS deures!!!!!!!!! Sleep Estic molt contenta de que vingueu aquest dimarts! cheers flower Wink Quin dia es el teu aniversari Question ??????? El meu es el 9 de març. Smile Very Happy Ja se que no t'he enviat cap foto meva, esque vola que em vellesis el dimarts. Rolling Eyes
Molts petons I love you
JÚLIA drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 3 Empty Nuria c.

Missatge  Nuria c. Dt Feb 02, 2010 12:26 pm

Hola!!!
Com va??? Aqui a STA. Coloma fa moltissim fred i aquests últims dies a nevat molt!!!
Dimats que be vindrem a aqui a Valldoreix!! I ja ens coneixerem en persona. Ara nomes falta que el dimars em posi malalta o us poseu malalts (no he!!!) La Pilar ens ha dit que fints a l'hora de dinar no ens coneixerem, perquè nosaltres estarem tot el mati a l'esglesia de Valldoreig. Si us conecteu més al messenger que aqui us dono el meu: nuria9cr@hotmail.com

Bueno fints dimarts!!! Molts petonets i conecteu-vos molt!!

Nuria c.
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 3 Empty 1-2-10

Missatge  Júlia Dl Feb 01, 2010 12:00 pm

Hola Núria, ho sento pel retatd pale
Ara ja podrem parlar per ordinador. affraid Aqui fa fred, pero segur que no tant com a Santa Coloma. lol! Espero que aquest Nadal t'agui anat molt bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rendeer santa

Júlia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 3 Empty 1/2/10

Missatge  Edgar Dl Feb 01, 2010 11:58 am

Ho sento pel retart silent
Aqui fa molt de fred i esta gelant
Ens vaiem el dimarts dia 9

Edgar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 3 Empty Edgar R.-Júlia R.-Núria C.-

Missatge  Núria C. Dj Des 17, 2009 3:01 pm

Ola !!!! que tl?
Ens han dit que a partir d'ara parlarem per aqui, jo mi conectare vastant sobint espero que vosaltres intenteu fer = .
Molts peronets i fints abiat!

Núria C.
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 3 Empty Re: Edgar R.-Júlia R.-Núria C.-

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum