Espai virtual de trobada
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.-

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty 19-7-2.010

Missatge  Júlia Dl Jul 19, 2010 2:37 pm

ola Núria, jo aquest estiu no em podre conectar gaite al forum perque... ke o pasis mol be a la amiga. dew julia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty nuria

Missatge  nuria Ds Jun 26, 2010 12:41 pm

ola Julia!!!
ahir vaig obrir el msn i ja em va sortir que m'avies agregat i ja te aceptat, u sentu per trigar tant a respondre esque aquests dies no estic gaire per casa Very Happy aquests dies surtu fints a quarts d'11 i comque aquests dies an pujat una amiga de barcelona i una de segur de calafell estem tot el dia juntes! ara a les 12 men vaig cap a la pisi (que esta congelada) i abui me quedat a dormir a casa l'amiga de segur de calafell Exclamation

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty 25-6-2.010

Missatge  Júlia Dv Jun 25, 2010 1:31 pm

Hola Núria Rolling Eyes el teu messenger es: nuria9cr@hotmail.com oi??????? si es aquest t'he agregat al messenger. espero que m'agreguis.
Júlia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty 24-6-2.010

Missatge  Júlia Dj Jun 24, 2010 6:12 pm

Hola Núria, ja tinc messenger. Smile T'he l'he enviat per correu. Shocked em podras dir el teu i aixi t'agregare? Suspect No li diguis a ningu quin es el meu messenger siusplau! No
Júlia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty 19-6-2.010

Missatge  Júlia Ds Jun 19, 2010 11:33 pm

NO NO M'HA ARRIBAT CAP CARTA I NO ANITÀ DE Vcancesperque la meva casa esta en obres
julia

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty nuria

Missatge  nuria Ds Jun 19, 2010 10:44 pm

ola!!!!
Com li va anar el viatge a tuncusi, ami m'agradaria anar-hi a estats units Very Happy ara el meu vei a marxat 3 setmanes a Londres Exclamation dema nosaltres fem la festa de fi de curs i encara maig d'apendre el discurs que dire Exclamation Exclamation que et va arribar la carta???? aquest estiu que aniras de vacances?

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty 14-6-2.010

Missatge  Júlia Dt Jun 15, 2010 4:36 pm

TENS RAO SEGU QUE NO ES VERITAT. Evil or Very Mad LA FESTA DE FI DE CURS VA ANAR MOLT BÉ. Suspect Exclamation Exclamation Exclamation Wink EL DIUMENGE VA TORNAR EL MEU COSI D'ESTATS UNITS I EL VAIG ANAR A BUSCAR A L'AEROPORT!! silent rabbit :bounce:ESTAVA MLT EMOCIONADA bounce
JULS drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty nuria

Missatge  nuria Dt Jun 15, 2010 10:14 am

ola julia!!! Very Happy
com va anar la festa de fi de curs??? nosaltres la fem aquest diumenge a la tarda. Abui a la tarda em posen els braquets de baix, i estic molt nerviosa, ara mels posare un de cada color! Aqui el dissabte va ser la festa de ST.ANTONI i vaig aribar a casa a 2 quarts de 2 de la nit i munpare em va dir que mestaria 3 caps de setmana sense sortit, pero com que mu va dir rien no crec que o compleixi! Very Happy cheers lol!

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty 7-6-2.010

Missatge  Júlia Dl Jun 07, 2010 10:48 am

Hola Núria, ja intentare convence als meus pares per que em deixin fer-me messenger. Surprised El meu fotboista preferit el Bojan, i del Crakovia el Guti, fa una gràcia!!!!!!!!!!!!!1 Laughing Et vas comprar algu al poble de la teva mare? Espero que t'ho passesis molt bé a Lleida!!!!!!!!!!
Júlia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty nuria

Missatge  nuria Dt Jun 01, 2010 10:30 am

Ahir la Pilar ens va dir que potser tancarà el forum (segur que quan acavi el curs) però ami m'agradaria que continuessim escrivint-nos perquè em caus mooolt be!. Jo e pensat que si el tanca ens podriem escriure per cartes o enviarnos missatges pel nostre correu o si et deixesin els teus pares, et podries fer un messenger Wink buenu ja em diras algú Very Happy Razz

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty nuria

Missatge  nuria Dl Maig 31, 2010 6:50 pm

ola!!! jo tambe cada dilluns miro crackòvia!! i ara me afisionat a mirar el futbol, el futbolista que + m'agrada es el Bojan Very Happy i el teu? El dissabte vaig anar a Lleida a un carer tot ple de botigues: zara, claire's, stradivarius, berska.... i el diumenge men vaig anar a Juneda(al poble de mamare) perquè era mercat medieval. queen cheers

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty 31-5-2.010

Missatge  Júlia Dg Maig 30, 2010 9:04 pm

KE GUAY!!!!!!!! bounce T AGRADA CRACKOVIA? Question A MI MOLT! Exclamation CADA DILLUNS HO VEIG!! Exclamation L'ALTRE DIA VA VENIR LA PILAR I ENS VA DONAR ELS TREBALLS! ESTAN MOLT BÉ TOTS!!!!!!!!!!!! JO TINC EL MEU PENJAT A LA HABITACIÓ! Exclamation ADEU


JÚLIA drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty nuria

Missatge  nuria Dl Maig 24, 2010 7:42 pm

ola julia Exclamation
acavo daribar de Tàrrega, ma'n canviat els braquets i ara els porto verds i el mes que be ja em posen els de vaix Exclamation
sabs que?? pel final de curs fem una representació de crackovia i ara estem ensajan!

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty 24-5-2.010

Missatge  Júlia Dl Maig 24, 2010 11:30 am

SI QUE VA SER COMPLERT SI EL CAP DE SETMANA! Laughing Espero ke t'agui agradat molt la sortida al camp amb les teves amigues ! Very Happy affraid Ja m'explpicaras com va anar. cyclops

Júlia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty nuria

Missatge  nuria Dt Maig 18, 2010 10:59 am

ola júlia Exclamation
la festa va anar.. SUPER BE!! i els de la clase em van regalar uns regals super xulos! el cap de setmana hi va aver mercat vell aqui al poble i tambe va ser molt divertit i el diumenge unes amigues em van convidar a una calçotada al camp Very Happy queen un cap de setmana complert! Very Happy Surprised Exclamation Exclamation

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty 13-5-2.010

Missatge  Júlia Dj Maig 13, 2010 7:19 pm

que et vagui molt bé la festa. Has rebut el que et vaig enviar?javascript:emoticonp('Question')
Ho sento que no t'agues agradat gaire o que et va enviar la teva tieta! Exclamation No
Adeu Júlia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty nuria

Missatge  nuria Dt Maig 11, 2010 10:24 am

ola! bounce
m'ha agradat molt el que em van regalar Very Happy : mamare, un rellotge de la helly kitty, un got del bob esponja i una caja de la marilin monroe Exclamation Exclamation la meva padrina una bosa del diesel per anar a la pisina i el de la meva tieta be... no em va agradar gaire Sad una figura d'una bruixa (no magraden les bruixes) i una figura d'una fada( aixo em va agradar una miqueta mes) i el divendres faig la festa de cumple! study

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty 10-5-2.010

Missatge  Júlia Dl Maig 10, 2010 9:20 pm

MOLTES FALIÇITATS, MOLTES FALIÇITATS. ET DESITJO... Very Happy Smile Laughing : cheers affraid D' AQUI UN O DOS DIES T'ARRIBARA UN DETALLET!!!!!!. Exclamation What a Face ESPERO QUE T'AGÜIN AGRADAT MOLT LO QUE T'AGÜIN REGALAT!!!!!!!!!! Suspect bounce bom Júlia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty nuria

Missatge  nuria Dt Maig 04, 2010 8:06 pm

ola júlia! si estic molt contenta pel meu cumple! muntspares diuen que em regalaran una bici nova Very Happy i el 14 faig una festa de cumple! com te la faras l'habitació? he pensat que tambe ens podriem enviar correus pel correu electronic o per carta, ja em diras algú! sabs que, ahir ja em van posar els braquets i avui a la nit nose quantes vegades me llevat pel dolor que em fan ! els porto rosa i molesten una mica. Laughing Crying or Very sad

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty 1-5-2.010

Missatge  Júlia Ds Maig 01, 2010 1:36 pm

ola nuria, com estas? Smile jo molt bé , a mitjans de maig em faran la habitació nova!!!!!! Laughing no tinc movil, de qui poc es el teu aniversari, el 10 de maig!! Shocked no estas contenta?? Suspect Wink Question vueno et deixo ke tinc ke continuar fen deures! Exclamation Neutral
Júlia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty nuria

Missatge  nuria Dv Abr 30, 2010 10:36 pm

ola julia!
be, a lexamen vaig treure notable, el dilluns a la tarda ja em possen els braquets! ja tinc ganes k mels posin! aquesta setmana dimecres i dijous fem les proves del departament i divendres el de madi! setmana d'examens apunt!
a si tens movil tambe ens podriem enviar msn per alla!
et dono el meu tel.
654669824
un peto!
adeu Very Happy @ sunny

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty 26-4-2.010

Missatge  Júlia Dg Abr 25, 2010 9:31 pm

Espero k el examen aji enat bé. Quan tinguis la nota me la diras? Una marxa es: k tens un recorregut amb una parella i l'has de acabar. El de aquest any eren 12km.
Júlia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty nuria

Missatge  nuria Dt Abr 20, 2010 7:40 pm

ola julia!
Que es una marxa?
estic nerviosa: dijous i divendres ens anem de colonies!!! i nomes queda 1 dia! pero dema tenim un control de mates i aquest tema em va fatal! Very Happy flower study

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty 13-4-2.010

Missatge  Júlia Dt Abr 13, 2010 8:48 pm

Hola Núria, em van anar molt bé les bacanses. Elo diumenje va haver-hi a Sant Cugat una Marxa i lo hi vaig anar amb una amigua meva!
Adeu

Júlia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty nuria

Missatge  nuria Ds Abr 03, 2010 1:22 pm

ola!!!
confirmat! em posen els ferros, el que no se es quan! ahir vaig anar a buscar la mona a casa els meus tiets!el dimarts i dimecres vaig anar a fer una excursió amb uns quants amigs i vaig acavar amb totes les cames plenes de picades de mosquits!
que guai que et fasin una habitació nova!!!
com van les vacances?
petonets adeu.

nuria cheers flower drunken Very Happy Exclamation

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- Empty Re: Edgar R.-Júlia R.-Núria C.-

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum