Espai virtual de trobada
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.-

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty 31-3-2.010

Missatge  Júlia Dc Mar 31, 2010 2:12 pm

Hola Núria, ha mi els ferros m'els van treure fa dues setmanes. Very Happy Que guay lo del cole!!!!!!! Surprised Em faran una habitació nova i més gran!!!! cheers lol! Hem criden per anar a dinar. ADEU flower
Júlia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty nuria

Missatge  nuria Dt Mar 23, 2010 8:51 pm

ola julia!!!
Ami m'agradaria que ens seguisim escrivint, i potser quant siguem mes grans, quedar algun dia jeje! em posaran bràquets (suposo) dilluns que be hi vaig aveura que! i com va per aqui a Valldoreix, nosaltres ara estem de trasllado( al cole) i quant començem el tercer trimestre ja anirem a l'escola nova!!! quines ganes Very Happy diuen que i auran dutxes! flower king
Bueno un petonas adeu!

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty 22-3-2.010

Missatge  Júlia Dl Mar 22, 2010 11:43 am

Núria, vols que ens seguim escrivint, o ho deixem??????????? confused A mi m'és igual, com tu vulgis. Pero m'agradaria continuar. Crying or Very sad Perque no em pots dir perque estas tan contenta???? silent Quin tipus de ferros hauràs de tenir?????? bounce rabbit
Adeu!!!!!!!!!!!!! lol! Júlia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty nuria

Missatge  nuria Dj Mar 18, 2010 9:18 pm

ola!!
ara ja feia dies que no parlavem, acavo d'arribar del dentista i ma dit que auria de portar ferros Sad abui estic molt contenta per una cosa (pero no puc dir res) pale silent

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty 17-3-2.010

Missatge  Júlia Dc Mar 17, 2010 10:51 pm

Hola Núria, Very Happy Anda ya , Surprised hos vau anar a dormir a les 1 de la matinada!!!?????? Exclamation Question No Hay hay hay!!!


Júlia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty nura

Missatge  nuria Ds Mar 13, 2010 2:03 pm

Hola Julia!
el meu cumple es el 10 de maig! men alegro que t'agrades la carta ara estic amb una amiga que sa quedat a dormir i en ho empasat mb, co diu ella: ha sido una noche de chicas! ens en vam anar a dormir a la 1 de la nit pero abui a les 9 despertes! flower lol! sunny

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty 11-3-2.010

Missatge  Júlia Dj Mar 11, 2010 5:11 pm

Hola Núria, Smile Very Happy Avui m'ha arribat la carta de feliç cumple cheers king M'ha agradat molt el pun de llibre clip que m'has regalat. Per cert, cyclops quan es el teu cumple confused ???????????




Júlia

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty nuria

Missatge  nuria Dj Mar 11, 2010 12:44 pm

Hola!!! La meva germana també es molt pesada, molt moltíssim Laughing Els meus pares m'han dit que potser em comprarien un mòbil! i ja n'estic miran en revistes! La meva mare diu que quant anem a Igualada (la setmana que be) que potser el comprem però el problema esque estic entre dos, i no se per quin desidir-me cheers Abui, dema o dema pasat es possible que t'arribi una cosa, estiguis alerta al buson! Aquest cap de setmana he convida una amiga a dormir a casa, ja tinc ganes que sigui el dia! queen
Et deixo, adeu! flower

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty 9-3-2.010

Missatge  Júlia Dt Mar 09, 2010 1:11 pm

Hola NÚRIA, m'han regalat una camiseta, una colònia, uns pantalons i un rellotge. Laughing king El meu germà es el nen més pesat del mon scratch Mad He trucat a 2 amigues meves i les 2 no han pogut venir perqué no tenien cotxe afro lol! pale
JÚLIA drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty nuria

Missatge  nuria Dt Mar 09, 2010 11:43 am

Hola!!
Aqui a Sta.Coloma també ha nevat moltissim i ahir no vam anar al cole! al matí men vaig anar a la llibreria i casi que caic al terra sort que vaig fer una cosa rara amb els braços i em vaig aguantar Very Happy i abui al matí ja he anat al cole i som...8 de 19 Surprised Anys i anys per molts anys.... Moltes feliçitats! que tan regalat??? Espero que moltes coses! a, i que passis un molt bon dia. Quin cumple més guai sense cole!
adeu
lol! queen cheers bounce

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty 8-3-2.010

Missatge  Júlia Dl Mar 08, 2010 8:33 pm

Hola Núria, avui ha nevat moltíssim, Very Happy Està tot nevat com a la foto del calendari que ens vau donar de Santa Coloma bounce Sembla que cada 5 anys nevi, per que aquí quan jo tenia 1 any va nevar, i també quan jo tenia 5. Exclamation affraid La meva mare ha fet moltes fotos What a Face , i ella i el meu germà han fet un ninot de neu molt gran Exclamation Cool Laughing El Lucas un nen de l'altre classe ha creat una batalla de boles de neu!!! clown cyclops Demà es el meu aniversarí, i no anitém al cole perque no podem sortir de casa, així jugaré amb el meu germà i la meva germana. alien sunny albino cherry pig

Júlia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty 6-3-2.010

Missatge  Júlia Ds Mar 06, 2010 9:36 pm

Hola Núria, Very Happy jo no tinc ganes de que arribi l'estiu per que fa moltissima calor!!!!!!! Sad Cool Encanvi m'encanta l'hibern es super xulo!!!!!!!! clown Com et pot agradar 'estiu?! Suspect No

Júlia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty nuria

Missatge  nuria Ds Mar 06, 2010 7:56 pm

Hola Exclamation Exclamation
Estic una mica enfadada perquè pacava de dir el meu pare que dema i dilluns ploura Exclamation i aqui a Sta. Coloma sense nevar ja fa fred nevan ens pelarem de fred Evil or Very Mad Ja tinc ganes que arribi l'estiu, que faci calor i que obrin la piscina! Ara que aqui faci fred o calor cada any la pisina esta congelada Surprised Jo arribo a la pisina amb les amigues i sempre soc la ultima en posar-mi. Esque vaig a la pisina amb una calor sunny i nomes que fiqui un dit a la pisina ja sem pasa la calor de cop pale
Bueno us deixo que men vaig a la dutxa, adeu flower geek queen

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty 3-3-2.010

Missatge  Júlia Dc Mar 03, 2010 8:21 pm

Hola Núria, digali feliçitats a la teva mare de part meva I love you Rolling Eyes Ahir va ser l'aniversari d'una companya meva que es diu Itziar Viana. Razz Very Happy cheers Gracies per felicitar-me pel meu cumple. sunny bom I love you Et deixo Crying or Very sad encara que m'agradaria escriure't més Laughing


JÚLIA drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty nuria

Missatge  nuria Dt Mar 02, 2010 12:28 pm

Hola!!
Aquest mati me tingut que llevar a les 7:00 del mati perquè m'havien de treure sang a l'anbulatori i ara no estic molt desperta que es digui.
Júlia aviat sera el teu cumple, MOLTES FELIÇITATS!!!! ahir va ser el de la meva mare i el d'un amig meu (dissabte farà la festa) Laughing Laughing
Dimecres, dijous i divendres no farem clase i estarem fent excursions i parlan de plantes (perquè es la setmana de medi)
Núria flower queen study sunny

nuria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty 1-3-10

Missatge  Edgar Dl Mar 01, 2010 11:55 am

Aquet cap de setmana vaig quedar amb un amic, vam anar a Brcelona hi havia una manta de globos i amb un mando a distancia apuntavaas i canviaven de colors.
El dinumenge vaidg anar a un restaurrant amb els avis

Edgar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty 27-2-2.010

Missatge  Júlia Ds Feb 27, 2010 6:42 pm

Hola Núria, no faig la cole de cromos de la serie Crying or Very sad Els meus pares no em deixen. Que et va dir la Laura Esquivel quan vas parlar amb ellla???????? Razz Shocked Wink Idea cyclops Suspect Espero que moltes coses.

Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Embarassed Shocked Surprised Razz Sad Mad Laughing Smile Cool Very Happy silent alien cat confused affraid rabbit pig rendeer sunny cheers bom albino(m'ha donat per posar-te caretes)

Júlia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty nuri@

Missatge  nuri@ Dt Feb 23, 2010 12:02 pm

Hola!
No vaig parlar amb la Laura Esquivel, però em vaig comprar una samareta de les Divines i una foro firmada per la Laura Esquivel hi ha la sortida ens van donar un munt de cromos de la col.leció. Tu fas la col.leció de Patito Feo? si la fas ens podriem canviar els cromos repes per correu. Els meus pares ens tenien una sorpressa preparada ami i a magermana, desprès de l'espectacle ens en vam anar a un hotel super xulo de Barcelona! i l'endemà ens en vam anar a fer un tom per les Rambles de Barcelona! Va ser super xulo!

nuri@
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty 22-2-2.010

Missatge  Júlia Dl Feb 22, 2010 11:51 am

Hola Núria, espero que t'agi anat molt bé al músical al Palau Sant Jordi!!!!!!!!!!!11 Exclamation I love you Razz Very Happy Smile Segur que si. Surprised Vas parlar amb la Laura Esquivel? Question Suspect Like a Star @ heaven Demà ens donen les notes de l'examen de naturals. Espero que m'agi anat bé!!!!!1 pirat tongue affraid confused bom

JÚLIA drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty nuri@

Missatge  nuri@ Dv Feb 19, 2010 9:14 pm

Hola Júlia, me'n alegro que t'anessin be els examens, jo avui ne fet dos i tambe man anat força be! Dema ja es el musical, ja tinc ganes que sigui dema per alla les 2 de la tarda, ja t'explicare com ha anat. Ara mas deixat intrigada: Quin és aquest secret? A una cosa, una nena de la clase, la Gisel.la em va dir que es volia escriure amb tu, aveure si tu et vols escriure amb ella. Però si ho vols, no deixis d'escriure'm he!
Adeu!
Nuri@

nuri@
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty 18-2-2.010

Missatge  Júlia Dj Feb 18, 2010 10:38 pm

Hola Núria, avui m'ha anat molt bé el cole! Smile Very Happy L'examen també m'ha anat molt bé! Very Happy Smile Razz Rolling Eyes Laughing I love you tongue cyclops Estic super contenta, per una cosa que en proiveixen dir-li a lgú. sunny cherry bom Cada veeguada ho anem savent més gent i el secret es va savent!!!!!!!!!!!! Like a Star @ heaven Suspect No affraid lol! afro elephant Ahir vaig estar estudiant per l'examen fins a lees tantes de la nit. study I tinc una son!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! scratch Sleep monkey El meu gat està feliç per casa, es el rei de la casa. queen Espero que t'agradi el músical de "Patito Feo".La meva mare i jo hi anavem a anar, pero com que només ve la Laura Esquivel(la Patito) al final no hi hanem. cheers rabbit



JÚLIA drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty 17-2-2.010

Missatge  Júlia Dc Feb 17, 2010 9:47 pm

Hola Núria, a mi la meva mare em va comprar uns bonbons de xocolata molt bons!!!!!!!!! Very Happy Laughing Shocked Si que veig la serie de "Patito feo", que "guay" no que vaguis a veure eel músical a Barceelona!!!!!! Razz Wink Rolling Eyes Quina enveja! Sad Mad pale

Júlia drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty Núria-Julia

Missatge  Núria Dt Feb 16, 2010 11:21 am

Hola Julia!!
Me'n alegro que t'anes be la competició,vau guanyar? espero que si. El dia de Sant Valenti no em van regalar res, però els meus pares em van anar a comprar un pastís amb forma de cor tot de xocolata, bonissim!!! i a tu que et va regalar? Jo em vaig disfressar de policia amb els de la clase i vam fer una carossa molt xula!!(t'enviare fotos) però aqui a Santa Coloma va fe un fred durant el Carnaval i em vaig gelar. Veus la serie Patito Feo, la del Disney Channel, jo el dissabte vinc aqui a Barcelona a veure el musical!!!
Fins abiat adeu!

Núria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty 14-2-2.010

Missatge  Júlia Dg Feb 14, 2010 4:37 pm

Hola Núria, feliç Sant Valentin. Ahir em va anar molt bé la "compe". Wink Laughing Smile T'han regalat algu????? Question clown alien confused Espero que si!!!!! I love you What a Face affraid bounce rabbit cat Basketball


JÚLIA drunken

Júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty 13-2-2.010

Missatge  júlia Ds Feb 13, 2010 1:14 pm

Hola Núria, avui tinc una competició de gimnàstica artística, i em fa un pal anar-hi!!!!! :silent:El meu germà ha anat a un partit de ham bol, i espero que guanyn. Very Happy lol! Demà es Sant Valentí, i també es quan se celebra el Carnestoltes al poble!!!!!!!!!!!!! Wink Laughing Very Happy cherry sunny A mi m'agradaria anar d'elf. I una amiga meva vol anar d'elf "hippy". afro Ara avans d'anar a la "compe" vaig a fer deures. study Em va agradar molt que vinguessis el dimarts, quan vau marxar vaig notar que no t'havia dit tot el que et volia dir-te. scratch silent
ADDDEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Júlia drunken

júlia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Edgar R.-Júlia R.-Núria C.- - Página 2 Empty Re: Edgar R.-Júlia R.-Núria C.-

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum