Maria K.- Alvaro G.- Abril C.
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
abril-maria K.
hola, maria el meu mobil es tactil i es de color blanc,.. te cinc colors a baix són blau, vermell,rosa i verd es molt xulo a mi m'encanta! bueno molts records i que t'ho passis molt bé ! al final de tot hem apres a enviar fotos, tenim un professor d'informàtica exel.lent! aqui et deixo la meva foto, me la vaig fer a figuerola!
abril- Invitat
10-2-10
MOLTES FELICITATS, MOLTES FELICITATS, ET DESITJO ABRIL, MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola ABRIL moltissimes FELICITATS espero que t'ho passis MOLT BÉ Quan puguis explicam com és el teu mòbil, em fa molta il.lusió saber com és
Bueno ABRIL, espero que algun dia poguem anar a la vostra escola, segur que és molt "xula". Adéééééééééu, fins un altre dia.
Maria Kalil
Hola ABRIL moltissimes FELICITATS espero que t'ho passis MOLT BÉ Quan puguis explicam com és el teu mòbil, em fa molta il.lusió saber com és
Bueno ABRIL, espero que algun dia poguem anar a la vostra escola, segur que és molt "xula". Adéééééééééu, fins un altre dia.
Maria Kalil
Maria- Invitat
9-2-2010
Hola Abril jo tambe tinc un movil i es molt divertit ,aviu m'ha agradat molt que vinguesiu. Espero que t'agradi el movil que et regalaran.
FELICITATS ABRIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FELICITATS ABRIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alvaro- Invitat
7-02-2010
Hola Abril, diga-li a la teva classe de part del Francesc i la classe que us esperem el dimarts a la una i deu per ensenyarvos l'escola
Fins a les hores adeu!!! Alvaro
Fins a les hores adeu!!! Alvaro
Alvaro- Invitat
6-2-2010
Hola Abril quina il.lusió que el teu aniversari sigui un dia després de venir a Sant Cugat. Et dic MOLTES FELICITATS per adelantat (el dia 9 també t'hho diré, esclar) perquè el dia 10 no et veure.
Ho sento Abril, però jo no tinc messenger, a mi ja m'agradaria tindre.javascript:emoticonp('')
Des de la primera carta que em vas enviar escrita a mà volia saber com eres. javascript:emoticonp('')
Bueno Abril, ja ens veurem el dimarts. Adééééééu !!!!!!! javascript:emoticonp('') Maria Kalil
Ho sento Abril, però jo no tinc messenger, a mi ja m'agradaria tindre.javascript:emoticonp('')
Des de la primera carta que em vas enviar escrita a mà volia saber com eres. javascript:emoticonp('')
Bueno Abril, ja ens veurem el dimarts. Adééééééu !!!!!!! javascript:emoticonp('') Maria Kalil
maria- Invitat
Abril
Hola, us escric un segon missatge per què el que he escrit abanç l'he fet molt ràpit per que la Pilar "Pili" ens ha deixat poqueta estona per enviar els missatges.. us volia demanar els vostres messengers per què aixi us podria enviar fotos des d'allà i per parlar i altres coses.. jaja
com ja us he dit en aquell altre missatge el dia 10 de febrer es el meu aniversari i el meu pare em regalarà un mobil (serà el primer que tindré) em fa molta gràcia tindre un mobil..
Bueno canviant de tema, vosaltres quin dia feu el vostre aniversari?
la veritat es que jo estic nerviosa per què ara per exemple no ho estic pro quan nosaltres vinguem aquí a Sant Cugat tothom tindrà vergonya!
Bueno ara si que ja no se que més dir-vos espero que us cuideu i que estigueu preparats per el dia 9 de febrer.. us envio petonets i molts records!
...a...*
com ja us he dit en aquell altre missatge el dia 10 de febrer es el meu aniversari i el meu pare em regalarà un mobil (serà el primer que tindré) em fa molta gràcia tindre un mobil..
Bueno canviant de tema, vosaltres quin dia feu el vostre aniversari?
la veritat es que jo estic nerviosa per què ara per exemple no ho estic pro quan nosaltres vinguem aquí a Sant Cugat tothom tindrà vergonya!
Bueno ara si que ja no se que més dir-vos espero que us cuideu i que estigueu preparats per el dia 9 de febrer.. us envio petonets i molts records!
...a...*
Abril- Invitat
Abril - Alvaro - Maria
Hola nois!
com esteu?
espero que estigueu molt bé us vull comunicar que el dia 10 de febrer serà el meu aniversari i que es el dia després de anar a Sant Cugat!
espero veureus aviat tinc ganes de saber com sou..
he intentat enviar-vos una foto actual de com soc jo pero hi ha agut un error... Bueno us vull dir que estic impacient per el dia 9 molts records i fins aviat!
com esteu?
espero que estigueu molt bé us vull comunicar que el dia 10 de febrer serà el meu aniversari i que es el dia després de anar a Sant Cugat!
espero veureus aviat tinc ganes de saber com sou..
he intentat enviar-vos una foto actual de com soc jo pero hi ha agut un error... Bueno us vull dir que estic impacient per el dia 9 molts records i fins aviat!
Abril- Invitat
1-2-2010
Hola Abril,m'ha agradat molt la teva carta.Tinc moltes ganes de veure com ets!! Fins aviat,adéu!! Alvaro
Alvaro- Invitat
1-2-2010
Hola Abril, m'ha agradat molt rebre la teva carta. Espero que t'enrecordis que el dimarts de la setmana que bé ens veurem a l'escola.
Adéu!!! Maria Kalil
Adéu!!! Maria Kalil
Maria K.- Invitat
Maria K.- Alvaro G.- Abril C.
Aquest sera el nostre espai de trobada espero que m'escrigueu d'aquí poquet!!
fins aviat cuideu-vos!!
Petonets..
fins aviat cuideu-vos!!
Petonets..
Abril- Invitat
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum