Maria K.- Alvaro G.- Abril C.
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
28-9-10
[b][i][u][justify]Hola ABRIL SI TAN ENFADADA ESTAVES NO CALIA QU M'HO DIGUESSIS PERQUE NO ET PENSO FER CAS DE RES DEL QUE EM DIGUIS
DEW A I MES ENFADADA ESTIC JO
DEW A I MES ENFADADA ESTIC JO
Maria- Invitat
28-5-2010
Hola ABRIL, no cali que t'enfadessis aixi i si tu em vas dir que no t'agradava el forum i que no m'escriuries més dons jo no em conectava per això, i si a sobre t'enfades perquè no t'escric no t'escriure jo tampoc, a i gràcies per el tríptic, està molt ben fet.
Dewwwwwwwwwwwwwww Maria Kalil
Dewwwwwwwwwwwwwww Maria Kalil
Maria- Invitat
Maria-Alvaro
Hola, si no m'escrius pues jo tampoc,..
a mi això del forum no m'agrada gens.
A part de que jo no vull perdre el temps escrivint i que vosaltres no em contesteu, ja deixo d'escriureu-vos, tinc exàmens i coses més importants a fer.
Adeu fins mai més.
a mi això del forum no m'agrada gens.
A part de que jo no vull perdre el temps escrivint i que vosaltres no em contesteu, ja deixo d'escriureu-vos, tinc exàmens i coses més importants a fer.
Adeu fins mai més.
Abril- Invitat
Abril-maria
hola, mariaa!! quan de temps eeeh!!
ja tenim els ordinadors instal.lats pero ara ja no vindrem gaire als ordinadors perque ens an tret la hora d'informatica ..
ja estem a l'escola nova i tot esta bastant guay pero encara no estem del tot instal.lats , ara estan arreglan el cole vell.. bnu em de marxar q ja son les cinc.. adeu maria i records.. una cosa: quan s'acavi el cole jo ja no escriure mes perque aixo no m'agrada, venga, vagi b!
ja tenim els ordinadors instal.lats pero ara ja no vindrem gaire als ordinadors perque ens an tret la hora d'informatica ..
ja estem a l'escola nova i tot esta bastant guay pero encara no estem del tot instal.lats , ara estan arreglan el cole vell.. bnu em de marxar q ja son les cinc.. adeu maria i records.. una cosa: quan s'acavi el cole jo ja no escriure mes perque aixo no m'agrada, venga, vagi b!
Abril- Invitat
27-3-2010
Hola ABRIL, el Francesc ja ens ha explicat lo de l'escola. Nosaltres us enviem cartes de de l'escola i la gent que te ordinador a casa també ho fa des de casa.
Adéééééu.
Adéééééu.
Maria- Invitat
abril-maria
hola, veuras q aquests dies no escric gaire,.. am tot lo de l'escola.. bueno adeuu!!
abril- Invitat
19-3-2010
Hola ABRIL que divertit que tinguiss una casa amb piscina. Jo no n'entinc però a casa dels meus avis si i em banyo cada estiu.
A casa els meus avis tenim dos gosses (crec que ja t'ho vaig dir) una es diu Estrella i l'altra Tuca.
Adéééééu.
A casa els meus avis tenim dos gosses (crec que ja t'ho vaig dir) una es diu Estrella i l'altra Tuca.
Adéééééu.
Maria- Invitat
abril-maria
hola maria , ara et responc les preguntes:
no tinc germans.. pero segurament despres de que la meva mare es casi amb el seu novio en tindre algun..
visc en una casa bueno en tinc dues perque els meus pares estan separats per tant tinc dues cases n'hi ha una amb piscina!!
tinc un gosset es diu Ringo es un beagle! ara espero que em responguis.. adeuu!
..a..*
no tinc germans.. pero segurament despres de que la meva mare es casi amb el seu novio en tindre algun..
visc en una casa bueno en tinc dues perque els meus pares estan separats per tant tinc dues cases n'hi ha una amb piscina!!
tinc un gosset es diu Ringo es un beagle! ara espero que em responguis.. adeuu!
..a..*
abril- Invitat
10-3-2010
Hola ABRIL, ara li acabo d'enviar la primera carta a la Núria. A si les preguntes ara te les responc: si que tinc germans (bueno es una germana) Magdeh que es un nom egipci i es pronuncia "Macda". Si que tinc una mascota que es un conill que es diu"Rabbit". I els anys els faig el dia deu de setembre. Aqui també va nevar molt però només hi havien 30 cm aproximadament perquè ho vai medir. Encara que ahir va fer molt de sol la neu no es va acabar de desfer tota perquè al bosc de devant de casa meva encara hi ha neu. Bueno jo també et faig aquestes preguntes:
-Tens germans o germanes
-Tens mascotes
-Vius en una casa, o en un pis
L'Alvaro és una mica tonto perquè no t'escriu mai, es com si el grup fossim només tu i jo.
Adééu ABRIL, que la meva mare em crida per repassar el control de mates de demà, adeééééééééééééééu
-Tens germans o germanes
-Tens mascotes
-Vius en una casa, o en un pis
L'Alvaro és una mica tonto perquè no t'escriu mai, es com si el grup fossim només tu i jo.
Adééu ABRIL, que la meva mare em crida per repassar el control de mates de demà, adeééééééééééééééu
Maria- Invitat
abril-maria
hola maria!!
aquí a sta. Coloma es increible lo que està nevan hi ha mes o menys 50 cm. a 6è nomes hem vingut 4 persones es molt xulo perquè estem al cole i no fem classe perquè molta gent no ha vingut per la nevada que està caient!!
de nens som: el Joel (Laura V.), Nil (Carlota S.), Joan (Carla M.) i jo (Maria K.) es xulíssim perquè ara no ens tocaria anar a l'ordinador en teoria però com que no hi ha ningú pues mira estem aquí enxufats!!! jajaj
aveure nose que explicar-te però com que no es que parlem gaire contestem aquestes preguntes que ja no men recordo!! :
-Tens germans?? com es diuen?
-tens animals (mascotes a casa) ??
-Quin dia fas els anys (tot i que ja m'ho vas dir) ?
- em.. nose !!
Bueno gràcies i que vagi tot molt bé si vols fes-me preguntes tu també!!!
Adeuuu!!!!!
..a...**
aquí a sta. Coloma es increible lo que està nevan hi ha mes o menys 50 cm. a 6è nomes hem vingut 4 persones es molt xulo perquè estem al cole i no fem classe perquè molta gent no ha vingut per la nevada que està caient!!
de nens som: el Joel (Laura V.), Nil (Carlota S.), Joan (Carla M.) i jo (Maria K.) es xulíssim perquè ara no ens tocaria anar a l'ordinador en teoria però com que no hi ha ningú pues mira estem aquí enxufats!!! jajaj
aveure nose que explicar-te però com que no es que parlem gaire contestem aquestes preguntes que ja no men recordo!! :
-Tens germans?? com es diuen?
-tens animals (mascotes a casa) ??
-Quin dia fas els anys (tot i que ja m'ho vas dir) ?
- em.. nose !!
Bueno gràcies i que vagi tot molt bé si vols fes-me preguntes tu també!!!
Adeuuu!!!!!
..a...**
Abril- Invitat
8-3-2010
Hola ABRIL ja se que fa molts dies que no t'escric però es que mai m'enrecordo quan estic a casa. Sabies que aqui està nevant És super raro perquè aqui, a Valldoreix no neva mai i avui ha nevat moltíssim I quan aquest matí m'ho ha dit el meu pare m'he posat molt contenta
Adéééééééééééééu ABRIL fins un altre dia. Maria Kalil
Adéééééééééééééu ABRIL fins un altre dia. Maria Kalil
Maria- Invitat
2-3-2010
HOLA ABRIL EM VAIG OBLIDAR DE PREGUNTAR-LI A L' EDGAR QUE SI ES VOLIA ESCRIURE AMB TU. SI ENCARA NO LI HAS DIT A LA NÚRIA QUE SI QUE EM VULL ESCRIURE AMB ELLA ET DEMANO SISPLAU QUE LI DIGUIS, JO JA LI DIRÉ AL FRANCESC
MARIA KALIL
MARIA KALIL
Maria- Invitat
Abril-Maria
hola Maria!! li has dit a l'Oriol oi? pues ara la pilar ja nes creara una carpeta, falta un quart d'hora per anar al pati i aquest mati em fet un examen bastant dificil de catala, quin paaal!! venga hem de marxar , adeeeu!!!
...a...*
...a...*
Abril- Invitat
ABRIL-ALVARO
Hola Alvaro, com es que ara fa dies que no m'escrius??expliqueume alguna cosa que sinó es molt aborrit aixo del forum!! jajaj
venga adeu!!
venga adeu!!
ABRIL- Invitat
1-3-2010
Holoa ABRIL, ja li he preguntat a l'Oriol i m'ha di que SI. A l'Edgar encara no li he preguntat, avui li preguntaré i a la nit ja et diré el que m'ha dit.
Espero que ja li hagis dit a la Nuria que SI que em vull escriure amb ella.
Adééééééééu ABRIL, fins un altre dia. Maria Kalil
Espero que ja li hagis dit a la Nuria que SI que em vull escriure amb ella.
Adééééééééu ABRIL, fins un altre dia. Maria Kalil
Maria- Invitat
26-2-2010
Hola ARIL ja els hi dire a l'Oriol i a l'Edgar lo que m'has dit. Digali a la Nuria que si que em vull escriure amb ella peò també digali que em fara una mica de vergonya.
Vosaltres el dimecres feu festa a l'escola:?:
Bueno, ja em contestaras. Adééééééu ABRIL
Maria Kalil
Vosaltres el dimecres feu festa a l'escola:?:
Bueno, ja em contestaras. Adééééééu ABRIL
Maria Kalil
Maria- Invitat
Abril - maria - alvaro
Li podeu dir a l'oriol i a l'edgar que avere si es volen escriure amb mi? Maria, la nuria r. (la que s'escriu amb la laia) em va dir que es volia escriure amb tu tu vols?? si em dius que si la pilar us creara una carpeta!
Apa! adèu!
..a..*
Apa! adèu!
..a..*
Abril- Invitat
19-2-2010
Hola ABRIL, t'envio una carta des de l'escola. El que et vaig dir ahir, de que avui o demà et diria si em vull comunicar amb algú de Sta. Coloma. La resposta és que no coneixo a ningú i a més a més em faria molta
vergonya.
Adéééééééu ABRIL fins un altre dia.
vergonya.
Adéééééééu ABRIL fins un altre dia.
Maria- Invitat
18-2-2010
Hola ABRIL, al circ m'ho he passat genial. Ha durat 2 hores i mitja. M'ha sorpres molt una cosa que eren unes noies que tenien una bici de només una roda i cada vegada els hi donaven una igual però més alta. Quan estaven en una els hi posaven l'altre bici devant i s'he la canviaven. El circ es deia "Circ Raluy".
La meva germana diu que a la foto surts molt guapa.
Adééééééu ABRIL. Maria Kalil
La meva germana diu que a la foto surts molt guapa.
Adééééééu ABRIL. Maria Kalil
Maria- Invitat
18-2-2010
Hola ABRIL no sabia que estaves malalta. Espero que demà et trobis millor.
Nosaltres el dilluns també vam tenir festa a l'escola. I per sant Valentí no em van regalar res.
A, una cosa no se si vull parlar amb algú de la teva escola, demà o demà passat ja t'ho dire.
Adéu ABRIL, m'hen tinc que anar al circ. Ja et dire com m'ha anat.
ABRIL que et recuperis.
Nosaltres el dilluns també vam tenir festa a l'escola. I per sant Valentí no em van regalar res.
A, una cosa no se si vull parlar amb algú de la teva escola, demà o demà passat ja t'ho dire.
Adéu ABRIL, m'hen tinc que anar al circ. Ja et dire com m'ha anat.
ABRIL que et recuperis.
Maria- Invitat
Abril-Maria-alvaro
hola,
una cosa vosaltres quins dies aneu a l'ordinador a contestar-nos?
I una altra cosa: vosaltres us voleu escriure amb alguna altra persona de Sta. Coloma a part de mi??
ja m'ho direu.. Jo em vull escriure amb la Claudia però ja li vaig dir a la Pilar..
Estic a casa meva per què estic malalta.. es un rotllo!!
Bueno que vagi tot molt bé!!
adeuu!
una cosa vosaltres quins dies aneu a l'ordinador a contestar-nos?
I una altra cosa: vosaltres us voleu escriure amb alguna altra persona de Sta. Coloma a part de mi??
ja m'ho direu.. Jo em vull escriure amb la Claudia però ja li vaig dir a la Pilar..
Estic a casa meva per què estic malalta.. es un rotllo!!
Bueno que vagi tot molt bé!!
adeuu!
Abril- Invitat
Abril-Maria K
Hola Maria, ...
no estic enfadada amb tu ni molt menys!
El que ha passat que nosaltres escribim el dijous i el dimarts però dilluns va ser festa aquí al nostre poble..
I no vam anar a l'escola.
com va anar el dia de Sant Valenti?? alguna coseta o què?¿
jaja!
Bueno Maria espero que estiguis bé! cuide't
...abril...
no estic enfadada amb tu ni molt menys!
El que ha passat que nosaltres escribim el dijous i el dimarts però dilluns va ser festa aquí al nostre poble..
I no vam anar a l'escola.
com va anar el dia de Sant Valenti?? alguna coseta o què?¿
jaja!
Bueno Maria espero que estiguis bé! cuide't
...abril...
Abril- Invitat
16-2-10
Hola ABRIL, fa temps que no veig ninguna carta per a mi. Espero que no et pasi res amb mi. No m'agradaria que ens enfadesim.
Espero que la pròxima vegada que em conecti em trobi alguna carta. Adéééu ABRIL.
Maria Kalil
Espero que la pròxima vegada que em conecti em trobi alguna carta. Adéééu ABRIL.
Maria Kalil
Maria- Invitat
11-2-2010
Hola ABRIL a la foto surts GUAPISSIMA!!! Els meus pares em van dir que em comprarien un mòbil a 6è o 1r de la ESO.
A més a més al calaix del meu pare hi han moltissims mòbils, gairebé tots son tàctils.
A mi m'encantaria tenir un mòbil
Adéééééééééééééu, fins aviat!!!! Maria Kalil
A més a més al calaix del meu pare hi han moltissims mòbils, gairebé tots son tàctils.
A mi m'encantaria tenir un mòbil
Adéééééééééééééu, fins aviat!!!! Maria Kalil
Maria- Invitat
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum