Jordi G. - Jesús A.
Pàgina 1 de 1
MESSENGERS
Hola jesus amb podries donar el teu msn .
i el del roc ja amb contesteras
ok dew
i el del roc ja amb contesteras
ok dew
JORDI- Invitat
triptíc
Hola Jesus em va agradar molt el triptic et dono les gracies per aber-mel donat.
adeu
adeu
Jordi- Invitat
JESÚS
Em podies escribir algun dia a casa no. AAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. O em podis enviar fotos de la teva familia i tu. AAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUU.
JESÚS- Invitat
JESÚS
Hola Jordi a mi m´agrada molt parlar pel ordinador i han molts nens i nenes que diuen que ets una mica pallasso pues bueno Jordi m´en vaiga AAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUU.
JESÚS- Invitat
19-2 -2010
[color=blue]Hola Jesús .
Sóc el Jordi ara estem a informatica i puc parlar.
Com et va el cole a nosaltres bé i esperro que a tu també.
Com estas?Suposo que molt bé.
aadeeu!!!!!!!!!!!!!!!!
Sóc el Jordi ara estem a informatica i puc parlar.
Com et va el cole a nosaltres bé i esperro que a tu també.
Com estas?Suposo que molt bé.
aadeeu!!!!!!!!!!!!!!!!
jordi- Invitat
JESÚS
Hola Jordi, et vui dir una cosa, et vui dir que si et vols escriure amb algu de la meva classe, com el Julian, el Roc etc... bueno Jordi m´en vaig AAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
JESÚS- Invitat
JESÚS-JORDI
Jordi dili a algu de la teva classe que s´hi algu vol parlar amb mi vale a mi m´agradaria parlar amb el
Liam i el Daniel i que et vagi bé el cole.
Ahir tots el ceip cor de roure vam tenir festa perque era carnaval i carnestoltes i abans de ahir, el
dissabte era la rua de carnaval que anaven tots disfrassats buen Jordi m´en vaig AAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Liam i el Daniel i que et vagi bé el cole.
Ahir tots el ceip cor de roure vam tenir festa perque era carnaval i carnestoltes i abans de ahir, el
dissabte era la rua de carnaval que anaven tots disfrassats buen Jordi m´en vaig AAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Jesús- Invitat
1-2-10
Hola Jesus:
Com et van anar les vacances? Suposo que et van anar bé.
Que divertit parlar pel ordinador.
Adéu.
Com et van anar les vacances? Suposo que et van anar bé.
Que divertit parlar pel ordinador.
Adéu.
Jordi- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum