Itziar- Jordi S
Pàgina 1 de 1
jordi
Hola com et va M'agradaria que em digesis quan ens vindreua visitar avera si hu saps
jordi- Invitat
24defebrer
[justify]hola que et va?espero que be. O sento que no em conecti molt pero es que no puc molt.Espero qu eja no estiguis enfadat amb mi.M'agradaria anar a visitar la teva escola.ADEU FINS UN ALTRE!!!!!
itziar- Invitat
21 DE FEBRER
[color=red]Sans Ms]Hola Jordi ho sento molt que no em contesti esque no tinc temps. El dilluns 15 ja em van treure el guix pero em van posar una vena que me la treuen eldiumenge 21 .Em puc agregarel teu msn jo et dono el meu itziv@hotmail.com.Espero quue em diguis que si em puc agregar el teu msn ADEU!!! [/font]
ITZIAR- Invitat
jordi
Per cert continues jugant a i quan et treurant la bena es que m'agradaria sever-ho.
Quan et conectin avisam avisa'm
Quan et conectin avisam avisa'm
jordi- Invitat
jordi
Hola com et ba ,és que sembla que ddddddddddooorrrrrrrrrmmmmiiiiissssssssss,perque no respons per no donguis a ningu el meu MSN ok
jordi- Invitat
jordi
M'agradat molt la teva escola.
Pero no se si tagradara la nostra perque esta amb obres.
Pero no se si tagradara la nostra perque esta amb obres.
jordi- Invitat
9/2/10
Hola Jordi t'ha agradat l'escola?Espero que si i que si jo vaig a la teva escola m'agradi molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!També espero que t'ho passis molt be per carnastoltes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
itziar viana arnalot
adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
itziar viana arnalot
itziar- Invitat
8/2/2.010
hola tespero el dia 9 de febrer i alla et dire el meu msn.Tinc 2 germanas .
adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
itziar- Invitat
JORDI
Hola Itziar ,el 9 de Febrer ens veurem a Sant. Cugat del Vallés. Esper-ho que no et posis malalta. Tens MSN ? Quans
germans tens? Jo en tinc quatre i 7 cosins .El del meu costat es diu Sergi i es un pesat. lol!.
Dona-li records a la Carlota i a la Natalia
BUENO ADEU!!!!!!!!!!!!!!
JORDI.
germans tens? Jo en tinc quatre i 7 cosins .El del meu costat es diu Sergi i es un pesat. lol!.
Dona-li records a la Carlota i a la Natalia
BUENO ADEU!!!!!!!!!!!!!!
JORDI.
JORDI- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum