Espai virtual de trobada
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Maria K.- Alvaro G.- Abril C.

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. - Página 2 Empty abril-maria K.

Missatge  abril Dj Feb 11, 2010 3:00 pm

hola, maria el meu mobil es tactil i es de color blanc,.. te cinc colors a baix són blau, vermell,rosa i verd es molt xulo a mi m'encanta! bueno molts records i que t'ho passis molt bé ! Very Happy al final de tot hem apres a enviar fotos, tenim un professor d'informàtica exel.lent! aqui et deixo la meva foto, me la vaig fer a figuerola!

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. - Página 2 Dsc00514tb

abril
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. - Página 2 Empty 10-2-10

Missatge  Maria Dc Feb 10, 2010 9:55 pm

MOLTES FELICITATS, MOLTES FELICITATS, ET DESITJO ABRIL, MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jocolor
Hola ABRIL moltissimes FELICITATS espero que t'ho passis MOLT BÉ I love you Quan puguis explicam com és el teu mòbil, em fa molta il.lusió saber com és Question confused
Bueno ABRIL, espero que algun dia poguem anar a la vostra escola, segur que és molt "xula". Adéééééééééu, fins un altre dia. santa rendeer
Maria Kalil

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. - Página 2 Empty 9-2-2010

Missatge  alvaro Dt Feb 09, 2010 9:39 pm

Hola Abril jo tambe tinc un movil i es molt divertit ,aviu m'ha agradat molt que vinguesiu. Espero que t'agradi el movil que et regalaran.
FELICITATS ABRIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! affraid

alvaro
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. - Página 2 Empty 7-02-2010

Missatge  Alvaro Dg Feb 07, 2010 8:30 pm

Hola Abril, diga-li a la teva classe de part del Francesc i la classe que us esperem el dimarts a la una i deu per ensenyarvos l'escola What a Face
Fins a les hores adeu!!! Alvaro

Alvaro
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. - Página 2 Empty 6-2-2010

Missatge  maria Ds Feb 06, 2010 5:25 pm

Hola Abril quina il.lusió que el teu aniversari sigui un dia després de venir a Sant Cugat. Et dic MOLTES FELICITATS per adelantat (el dia 9 també t'hho diré, esclar) perquè el dia 10 no et veure.
Ho sento Abril, però jo no tinc messenger, a mi ja m'agradaria tindre.javascript:emoticonp('Sad')
Des de la primera carta que em vas enviar escrita a mà volia saber com eres. javascript:emoticonp('What a Face')
Bueno Abril, ja ens veurem el dimarts. Adééééééu !!!!!!! javascript:emoticonp('Basketball') Maria Kalil

maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. - Página 2 Empty Abril

Missatge  Abril Dt Feb 02, 2010 10:05 pm

Hola, us escric un segon missatge per què el que he escrit abanç l'he fet molt ràpit per que la Pilar "Pili" ens ha deixat poqueta estona per enviar els missatges.. tongue us volia demanar els vostres messengers per què aixi us podria enviar fotos des d'allà i per parlar i altres coses.. jaja
com ja us he dit en aquell altre missatge el dia 10 de febrer es el meu aniversari i el meu pare em regalarà un mobil (serà el primer que tindré) em fa molta gràcia tindre un mobil..
Bueno canviant de tema, vosaltres quin dia feu el vostre aniversari? bom
la veritat es que jo estic nerviosa per què ara per exemple no ho estic pro quan nosaltres vinguem aquí a Sant Cugat tothom tindrà vergonya! Embarassed
Bueno ara si que ja no se que més dir-vos espero que us cuideu i que estigueu preparats per el dia 9 de febrer.. us envio petonets i molts records!

...a...*

Abril
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. - Página 2 Empty Abril - Alvaro - Maria

Missatge  Abril Dt Feb 02, 2010 12:47 pm

Hola nois!
com esteu?
espero que estigueu molt bé us vull comunicar que el dia 10 de febrer serà el meu aniversari i que es el dia després de anar a Sant Cugat!
espero veureus aviat tinc ganes de saber com sou..
he intentat enviar-vos una foto actual de com soc jo pero hi ha agut un error... Neutral Bueno us vull dir que estic impacient per el dia 9 molts records i fins aviat! Exclamation

Abril
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. - Página 2 Empty 1-2-2010

Missatge  Alvaro Dl Feb 01, 2010 12:39 pm

Hola Abril,m'ha agradat molt la teva carta.Tinc moltes ganes de veure com ets!! Fins aviat,adéu!! ⭐Alvaro Basketball

Alvaro
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. - Página 2 Empty 1-2-2010

Missatge  Maria K. Dl Feb 01, 2010 12:38 pm

Hola Abril, m'ha agradat molt rebre la teva carta. Espero que t'enrecordis que el dimarts de la setmana que bé ens veurem a l'escola.
Adéu!!! Basketball Maria Kalil Rolling Eyes

Maria K.
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. - Página 2 Empty Maria K.- Alvaro G.- Abril C.

Missatge  Abril Dj Des 17, 2009 2:43 pm

Aquest sera el nostre espai de trobada espero que m'escrigueu d'aquí poquet!!
fins aviat cuideu-vos!!

Petonets..

Abril
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. - Página 2 Empty Re: Maria K.- Alvaro G.- Abril C.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum