Espai virtual de trobada
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Maria K.- Alvaro G.- Abril C.

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty 28-9-10

Missatge  Maria Dt Set 28, 2010 7:52 pm

[b][i][u][justify]Hola ABRIL SI TAN ENFADADA ESTAVES Neutral Evil or Very Mad Mad NO CALIA QU M'HO DIGUESSIS PERQUE NO ET PENSO FER CAS DE RES DEL QUE EM DIGUIS
DEW No A I MES ENFADADA ESTIC JO Shocked Mad Crying or Very sad Evil or Very Mad Neutral Suspect No pale bounce confused

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty 28-5-2010

Missatge  Maria Dv Maig 28, 2010 4:34 pm

Hola ABRIL, no cali que t'enfadessis aixi i si tu em vas dir que no t'agradava el forum i que no m'escriuries més dons jo no em conectava per això, i si a sobre t'enfades perquè no t'escric no t'escriure jo tampoc, a i gràcies per el tríptic, està molt ben fet.
Dewwwwwwwwwwwwwww Maria Kalil

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty Maria-Alvaro

Missatge  Abril Dt Maig 18, 2010 11:15 am

Hola, si no m'escrius pues jo tampoc,..
a mi això del forum no m'agrada gens.
A part de que jo no vull perdre el temps escrivint i que vosaltres no em contesteu, ja deixo d'escriureu-vos, tinc exàmens i coses més importants a fer.
Adeu fins mai més. Evil or Very Mad Mad

Abril
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty Abril-maria

Missatge  Abril Dt Abr 20, 2010 5:54 pm

hola, mariaa!! quan de temps eeeh!!
ja tenim els ordinadors instal.lats pero ara ja no vindrem gaire als ordinadors perque ens an tret la hora d'informatica ..
ja estem a l'escola nova i tot esta bastant guay pero encara no estem del tot instal.lats , ara estan arreglan el cole vell.. bnu em de marxar q ja son les cinc.. adeu maria i records.. una cosa: quan s'acavi el cole jo ja no escriure mes perque aixo no m'agrada, venga, vagi b!

Abril
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty 27-3-2010

Missatge  Maria Ds Mar 27, 2010 2:02 pm

Hola ABRIL, el Francesc ja ens ha explicat lo de l'escola. Nosaltres us enviem cartes de de l'escola i la gent que te ordinador a casa també ho fa des de casa.
Adéééééu. Wink

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty abril-maria

Missatge  abril Dj Mar 25, 2010 8:59 pm

hola, veuras q aquests dies no escric gaire,.. am tot lo de l'escola.. bueno adeuu!!

abril
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty 19-3-2010

Missatge  Maria Dv Mar 19, 2010 10:52 am

Hola ABRIL que divertit que tinguiss una casa amb piscina. Jo no n'entinc però a casa dels meus avis si i em banyo cada estiu.
A casa els meus avis tenim dos gosses (crec que ja t'ho vaig dir) una es diu Estrella i l'altra Tuca.
Adéééééu. Wink

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty abril-maria

Missatge  abril Dt Mar 16, 2010 11:46 am

hola maria , ara et responc les preguntes:
no tinc germans.. pero segurament despres de que la meva mare es casi amb el seu novio en tindre algun..
visc en una casa bueno en tinc dues perque els meus pares estan separats per tant tinc dues cases n'hi ha una amb piscina!!
tinc un gosset es diu Ringo es un beagle! ara espero que em responguis.. adeuu!

..a..*

abril
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty 10-3-2010

Missatge  Maria Dc Mar 10, 2010 10:41 pm

Hola ABRIL, ara li acabo d'enviar la primera carta a la Núria. A si les preguntes ara te les responc: si que tinc germans (bueno es una germana) Magdeh que es un nom egipci i es pronuncia "Macda". Si que tinc una mascota que es un conill que es diu"Rabbit". I els anys els faig el dia deu de setembre. Aqui també va nevar molt però només hi havien 30 cm aproximadament perquè ho vai medir. Encara que ahir va fer molt de sol la neu no es va acabar de desfer tota perquè al bosc de devant de casa meva encara hi ha neu. Bueno jo també et faig aquestes preguntes:
-Tens germans o germanes Question
-Tens mascotes Question
-Vius en una casa, o en un pis Question
L'Alvaro és una mica tonto perquè no t'escriu mai, es com si el grup fossim només tu i jo.
Adééu ABRIL, que la meva mare em crida per repassar el control de mates de demà, adeééééééééééééééu Like a Star @ heaven Basketball

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty abril-maria

Missatge  Abril Dl Mar 08, 2010 2:53 pm

hola maria!!
aquí a sta. Coloma es increible lo que està nevan hi ha mes o menys 50 cm. a 6è nomes hem vingut 4 persones es molt xulo perquè estem al cole i no fem classe perquè molta gent no ha vingut per la nevada que està caient!!
de nens som: el Joel (Laura V.), Nil (Carlota S.), Joan (Carla M.) i jo (Maria K.) es xulíssim perquè ara no ens tocaria anar a l'ordinador en teoria però com que no hi ha ningú pues mira estem aquí enxufats!!! jajaj
aveure nose que explicar-te però com que no es que parlem gaire contestem aquestes preguntes que ja no men recordo!! :
-Tens germans?? com es diuen?
-tens animals (mascotes a casa) ??
-Quin dia fas els anys (tot i que ja m'ho vas dir) ?
- em.. nose !!
Bueno gràcies i que vagi tot molt bé si vols fes-me preguntes tu també!!!

Adeuuu!!!!!

..a...**

Abril
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty 8-3-2010

Missatge  Maria Dl Mar 08, 2010 12:32 pm

Hola ABRIL ja se que fa molts dies que no t'escric però es que mai m'enrecordo quan estic a casa. Sabies que aqui està nevant Question És super raro perquè aqui, a Valldoreix no neva mai i avui ha nevat moltíssim Exclamation I quan aquest matí m'ho ha dit el meu pare m'he posat molt contenta Very Happy
Adéééééééééééééu ABRIL fins un altre dia. rabbit Maria Kalil

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty 2-3-2010

Missatge  Maria Dt Mar 02, 2010 9:27 pm

HOLA ABRIL EM VAIG OBLIDAR DE PREGUNTAR-LI A L' EDGAR QUE SI ES VOLIA ESCRIURE AMB TU. SI ENCARA NO LI HAS DIT A LA NÚRIA QUE SI QUE EM VULL ESCRIURE AMB ELLA ET DEMANO SISPLAU QUE LI DIGUIS, JO JA LI DIRÉ AL FRANCESC scratch Laughing jocolor rendeer
MARIA KALIL

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty Abril-Maria

Missatge  Abril Dt Mar 02, 2010 12:31 pm

hola Maria!! li has dit a l'Oriol oi? pues ara la pilar ja nes creara una carpeta, falta un quart d'hora per anar al pati i aquest mati em fet un examen bastant dificil de catala, quin paaal!! venga hem de marxar , adeeeu!!!

...a...*

Abril
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty ABRIL-ALVARO

Missatge  ABRIL Dt Mar 02, 2010 12:10 pm

Hola Alvaro, com es que ara fa dies que no m'escrius??expliqueume alguna cosa que sinó es molt aborrit aixo del forum!! jajaj
venga adeu!!

ABRIL
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty 1-3-2010

Missatge  Maria Dl Mar 01, 2010 12:31 pm

Holoa ABRIL, ja li he preguntat a l'Oriol i m'ha di que SI. A l'Edgar encara no li he preguntat, avui li preguntaré i a la nit ja et diré el que m'ha dit. bom
Espero que ja li hagis dit a la Nuria que SI que em vull escriure amb ella.
Adééééééééu ABRIL, fins un altre dia. Maria Kalil Like a Star @ heaven jocolor

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty 26-2-2010

Missatge  Maria Dv Feb 26, 2010 9:21 pm

Hola ARIL ja els hi dire a l'Oriol i a l'Edgar lo que m'has dit. Digali a la Nuria que si que em vull escriure amb ella peò també digali que em fara una mica de vergonya. Embarassed
Vosaltres el dimecres feu festa a l'escola:?: Question
Bueno, ja em contestaras. Adééééééu ABRIL Exclamation Exclamation
Maria Kalil Cool Rolling Eyes

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty Abril - maria - alvaro

Missatge  Abril Dj Feb 25, 2010 12:38 pm

Li podeu dir a l'oriol i a l'edgar que avere si es volen escriure amb mi? Maria, la nuria r. (la que s'escriu amb la laia) em va dir que es volia escriure amb tu tu vols?? si em dius que si la pilar us creara una carpeta!
Apa! adèu!


..a..*

Abril
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty 19-2-2010

Missatge  Maria Dv Feb 19, 2010 5:41 pm

Hola ABRIL, t'envio una carta des de l'escola. El que et vaig dir ahir, de que avui o demà et diria si em vull comunicar amb algú de Sta. Coloma. La resposta és que no coneixo a ningú i a més a més em faria molta
vergonya. Embarassed

Adéééééééu ABRIL fins un altre dia. drunken king jocolor

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty 18-2-2010

Missatge  Maria Dj Feb 18, 2010 11:33 pm

Hola ABRIL, al circ m'ho he passat genial. Ha durat 2 hores i mitja. M'ha sorpres molt una cosa que eren unes noies que tenien una bici de només una roda i cada vegada els hi donaven una igual però més alta. Quan estaven en una els hi posaven l'altre bici devant i s'he la canviaven. El circ es deia "Circ Raluy".
La meva germana diu que a la foto surts molt guapa.
Adééééééu ABRIL. Maria Kalil santa jocolor rendeer farao geek afro lol!

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty 18-2-2010

Missatge  Maria Dj Feb 18, 2010 7:58 pm

Hola ABRIL no sabia que estaves malalta. Espero que demà et trobis millor.
Nosaltres el dilluns també vam tenir festa a l'escola. I per sant Valentí no em van regalar res.
A, una cosa no se si vull parlar amb algú de la teva escola, demà o demà passat ja t'ho dire.
Adéu ABRIL, m'hen tinc que anar al circ. Ja et dire com m'ha anat.
ABRIL que et recuperis. Sad Smile

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty Abril-Maria-alvaro

Missatge  Abril Dj Feb 18, 2010 3:28 pm

hola,
una cosa vosaltres quins dies aneu a l'ordinador a contestar-nos?
I una altra cosa: vosaltres us voleu escriure amb alguna altra persona de Sta. Coloma a part de mi??
ja m'ho direu.. Jo em vull escriure amb la Claudia però ja li vaig dir a la Pilar..
Estic a casa meva per què estic malalta.. es un rotllo!!
Bueno que vagi tot molt bé!!
adeuu!

Abril
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty Abril-Alvaro

Missatge  Abril Dt Feb 16, 2010 11:25 am

Hola ..
com va anar el dia de Sant Valentí??
alguna cosa o que? jaja
Laughing

Adéu!

Abril
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty Abril-Maria K

Missatge  Abril Dt Feb 16, 2010 11:22 am

Hola Maria, ...
no estic enfadada amb tu ni molt menys!
El que ha passat que nosaltres escribim el dijous i el dimarts però dilluns va ser festa aquí al nostre poble..
I no vam anar a l'escola. Basketball
com va anar el dia de Sant Valenti?? alguna coseta o què?¿ Razz
jaja!

Bueno Maria espero que estiguis bé! cuide't

...abril... Like a Star @ heaven

Abril
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty 16-2-10

Missatge  Maria Dl Feb 15, 2010 6:53 pm

Hola ABRIL, fa temps que no veig ninguna carta per a mi. Espero que no et pasi res amb mi. No m'agradaria que ens enfadesim. Sad
Espero que la pròxima vegada que em conecti em trobi alguna carta. Adéééu ABRIL.
Maria Kalil Sad pale

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty 11-2-2010

Missatge  Maria Dj Feb 11, 2010 9:21 pm

Hola ABRIL a la foto surts GUAPISSIMA!!! Laughing Els meus pares em van dir que em comprarien un mòbil a 6è o 1r de la ESO.
A més a més al calaix del meu pare hi han moltissims mòbils, gairebé tots son tàctils. geek jocolor
A mi m'encantaria tenir un mòbil pale Embarassed
Adéééééééééééééu, fins aviat!!!! Maria Kalil jocolor santa rendeer lol!

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Maria K.- Alvaro G.- Abril C. Empty Re: Maria K.- Alvaro G.- Abril C.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum