Alex S.-Anna M. - Aixa C.
Pàgina 1 de 1
anna - aixa
hola Anna k tal?
si ja mes tic fent gran i cap a l'insti jo anire de vacances a frança i tinc el msn aixacanalstrepat@hotmail.com i el correu es aixacanalstrepat@hotmail.com. i tu k entens?
adeu i records a tota la classe i a semoblidava la festa de fi de curs aqui es el dia 20-6-10 i et va agradar el triptic esta molt currat el sobre petit es de la sala de mamare k fa massages son molts xulos i sobretot els de xocolata adeu
si ja mes tic fent gran i cap a l'insti jo anire de vacances a frança i tinc el msn aixacanalstrepat@hotmail.com i el correu es aixacanalstrepat@hotmail.com. i tu k entens?
adeu i records a tota la classe i a semoblidava la festa de fi de curs aqui es el dia 20-6-10 i et va agradar el triptic esta molt currat el sobre petit es de la sala de mamare k fa massages son molts xulos i sobretot els de xocolata adeu
aixa- Invitat
Hola
Hola Aixa ja s'ha esta acaban el cole i comença les vacançes d'estiu l'any que ve aniras a 1r d'eso que gran i jo encara amb falta un any bueno et puc fer una pregunta? tho faig per si o cas tens email o msn? on aniras de vacanses ? jo a Lisboa a Portugal bueno ja ens ascriurem adeu que tinguis molt bones vacanses
Anna- Invitat
26-4-10
hola aixa
Ja tas vanyat a la picina?
jo si ji ji ji, esta molt freda
cuant provis l'aigua de la teva picina mo dius
Ja tas vanyat a la picina?
jo si ji ji ji, esta molt freda
cuant provis l'aigua de la teva picina mo dius
Alex- Invitat
15-3-10
hola Aixa aqui ja casi no hi ha neu pero igualment ens divertim a jo inc messenger es alexsapenacampos@hotmail.com agregam vale pot ser que j no em cnecti molt pero si tu vols conectarte conectet vale vueno escrume
ALEX- Invitat
aixa.alex
hola añlex
aqui a conesa tambe va nevar molt i dilluns i dimarts els de transport no vam poder anar al cole
la neu a mi m'arribava als genolls va nevar moolt i jo amb el meu cosi estavem tot el dia fora jugant va nevar molt es molt xulo
aqui a conesa tambe va nevar molt i dilluns i dimarts els de transport no vam poder anar al cole
la neu a mi m'arribava als genolls va nevar moolt i jo amb el meu cosi estavem tot el dia fora jugant va nevar molt es molt xulo
aixa- Invitat
8-3-10
Hola Aixa avui esta nevan es inpressionant perquè aqui neva molt poc de fet es la primera vegada que veig que neva tantquan e sortit de casa el coxe estava envoltat de neu la e agafat la neu i la e tirat a la meva germana no es mentida vueno escriume dew
alex- Invitat
Hola
Hola Aixa ho sento de no parlan amb tu es que no tenia temps buano despres parlo amb tu adeu
Anna- Invitat
26-2-10
hola cuant temps Anna escriuma tinc ganes de vindre a la vostre escola estic inpacient . I tu ?tens ganes de que vinguem?
Alex- Invitat
AIXA I ALEX
Hola alex
que tal?
a mi la visita em va agrdar molt, teniu una escola super gran jo espero que tembe pugue vindre encara que l'escola es petiteta pero si veniu el 3r trimestre ja auran acabat de acabar de fer obres i sera gran pero segur no tant gran tembe tindrem pissares digitals i casi tant xula com la vostra
una pregunta t'agradaria escriute amb l'arnau es k ell es vols esciure amb tu per k li caus molt be bueno si vulguessis creariem una carpoeta
bueno adeu
que tal?
a mi la visita em va agrdar molt, teniu una escola super gran jo espero que tembe pugue vindre encara que l'escola es petiteta pero si veniu el 3r trimestre ja auran acabat de acabar de fer obres i sera gran pero segur no tant gran tembe tindrem pissares digitals i casi tant xula com la vostra
una pregunta t'agradaria escriute amb l'arnau es k ell es vols esciure amb tu per k li caus molt be bueno si vulguessis creariem una carpoeta
bueno adeu
AIXA- Invitat
15-2-10
Hola Aixa.
Ho sento per el retart . No pensava que erats tant alta i timida .
Pensava que erats més baixa i parlaves més .
Espero que algun dia puguem vindre nosaltres a la vostre escola doncs adeu.
Alex
Ho sento per el retart . No pensava que erats tant alta i timida .
Pensava que erats més baixa i parlaves més .
Espero que algun dia puguem vindre nosaltres a la vostre escola doncs adeu.
Alex
Alex- Invitat
ÀLEX - AIXA
hola àlex
els reis man portat moltes coses: una bici, coses per la nds...
k tal com estas?
aqui a conesa el dia 8 de gener no vcam puguer anar al cole havia nevat molt la neu m'arribava a la cintura ni podiem sortir de casa i necar va nevar bastanta estona encara i a algun lloc de conesa que encara i a neu
imaginat si va nevar
bueno fins el dia 9 de febrer
adeu wuapo
els reis man portat moltes coses: una bici, coses per la nds...
k tal com estas?
aqui a conesa el dia 8 de gener no vcam puguer anar al cole havia nevat molt la neu m'arribava a la cintura ni podiem sortir de casa i necar va nevar bastanta estona encara i a algun lloc de conesa que encara i a neu
imaginat si va nevar
bueno fins el dia 9 de febrer
adeu wuapo
AIXA- Invitat
ANNA - AIXA
Hola Anna a mi els reis m'han portat moltes coses: una bici, coses per a la nds, llibres i moltes coses mes.
han sigut molt divertides les vacances de nadal i reis.
i per aqui tot be?
bueno ja ens veurem els dia 9 de febrer tinc moltes ganes de veuret
una cosa el dia 9 de febrer quan ens veiem em podras una foto teva jo tambe te la donare
bueno fins el dia 9 que segur que passaran molt de pressa
adeu wuapa
han sigut molt divertides les vacances de nadal i reis.
i per aqui tot be?
bueno ja ens veurem els dia 9 de febrer tinc moltes ganes de veuret
una cosa el dia 9 de febrer quan ens veiem em podras una foto teva jo tambe te la donare
bueno fins el dia 9 que segur que passaran molt de pressa
adeu wuapa
AIXA- Invitat
1/2/10
Hola Aixa ho sento molt pel retràs
Com t'ha anat les vacances del nadal?
T'han portat molts regals dels reis i del pare noel.
Per mi m'hann portat un càmera de fotos un joc de la nintendo i moltes coses mes.M'ho he pasat molt be i tu? Bé
Espero que t'agradi la carta que t'he fet.Adeu Aixa fins el 9 de febrer Anna
Com t'ha anat les vacances del nadal?
T'han portat molts regals dels reis i del pare noel.
Per mi m'hann portat un càmera de fotos un joc de la nintendo i moltes coses mes.M'ho he pasat molt be i tu? Bé
Espero que t'agradi la carta que t'he fet.Adeu Aixa fins el 9 de febrer Anna
Anna- Invitat
1-2-10
Hola Aixa el Papanoel i els Reis m´han portat molts jocs . Aquestes vacances han
sigut molt guais .Bé el
l dimars ens veurem nooo!!! .Espero que aquets dies pasin molt rapid i que tambe que siguin divertits Aquí fa molt fred
i un dia fins i tot va nevar una miqueta Bé adeu Alex
sigut molt guais .Bé el
l dimars ens veurem nooo!!! .Espero que aquets dies pasin molt rapid i que tambe que siguin divertits Aquí fa molt fred
i un dia fins i tot va nevar una miqueta Bé adeu Alex
Alex- Invitat
aixa
hola alex he rebut el teu missatge
jo tambe espero que tagin portat moltes coses
el meu msn es aixacanalstrepat@hotmail.com
adeu
jo tambe espero que tagin portat moltes coses
el meu msn es aixacanalstrepat@hotmail.com
adeu
aixa- Invitat
23-12-09
Hola Aixa soc l`Alex he escrit aquest missatge a casa del meu profesor Francesc Carbo Et dic molt bon nadal i que el papa noel i els reis et regalin moltes coses. Fins aviat
Alex- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum