Lucia- Judit
Pàgina 1 de 1
ESCRIU!
Hola que tal ,per aqui ?
Aqui molt be . Bè m'agradaria que m'escrivisis com es que no escrius m'agradaria saber el perque ?
Suposo que e spel que em vas dir que no ho savies fer pero be esigual ja parlarem !
Adeu
Judit!
Aqui molt be . Bè m'agradaria que m'escrivisis com es que no escrius m'agradaria saber el perque ?
Suposo que e spel que em vas dir que no ho savies fer pero be esigual ja parlarem !
Adeu
Judit!
judit- Invitat
Com va ?
Com va ?
Hola ,com va tot ? ara feia dies que no ens comunicavem ni pel msn ni per aqui !
BE QUAN VULGUIS JA EM CONTESTARAS
Adeu !
Hola ,com va tot ? ara feia dies que no ens comunicavem ni pel msn ni per aqui !
BE QUAN VULGUIS JA EM CONTESTARAS
Adeu !
Judit- Invitat
eeeeeeeeeeeeeeeeooooooooooooooo
Hola !
jo ja no se si escriure més perquè no escrius .
Va quan escriguis jo t'enivare coses .
judit
jo ja no se si escriure més perquè no escrius .
Va quan escriguis jo t'enivare coses .
judit
judit- Invitat
judit
HOLA !!!!!!!!
Que tal ?? segur que la Carlota et
va dir que si ??
Bè t'haure de creure .
Venga adeu .!!!!!!
judit
Que tal ?? segur que la Carlota et
va dir que si ??
Bè t'haure de creure .
Venga adeu .!!!!!!
judit
judit- Invitat
judit
M'agradaria saber perquè no escrius ja se que em vas dir que no sabies fer-ho però m'agradaria que al menys miresis els missatges .
RECORS !
JUDIT
ESCRIU
LA SENEFA :RECORS !
JUDIT
judit- Invitat
judit
escriu
Hola ! que tal ? jo be escriu . Ara escric a l'ordinador de l'escola que esta nevan i nomes som 13 o aixi i estem a l'ordinador passant l'estona. I segeurament quan obris tindras feina a llegir missatges . I pregunta allo que et vaig comentar eehhh !!!!!.
records !
judit
Hola ! que tal ? jo be escriu . Ara escric a l'ordinador de l'escola que esta nevan i nomes som 13 o aixi i estem a l'ordinador passant l'estona. I segeurament quan obris tindras feina a llegir missatges . I pregunta allo que et vaig comentar eehhh !!!!!.
records !
judit
judit- Invitat
judit
Hola, que tal tot?
Estic una mica enfadada perquè no escrius mai i jo vull tindre una conversa amb tu . Contesta quan ho miris ,
m'agradadria que tambe algún divendres a la tarda et conectesis al msn perquè es el dia que i sòc , tambè pots enviam correus i fotos de vacanses ...
Tinc ganes de conversar amb tu !
Fins aviat .
judit
Estic una mica enfadada perquè no escrius mai i jo vull tindre una conversa amb tu . Contesta quan ho miris ,
m'agradadria que tambe algún divendres a la tarda et conectesis al msn perquè es el dia que i sòc , tambè pots enviam correus i fotos de vacanses ...
Tinc ganes de conversar amb tu !
Fins aviat .
judit
judit- Invitat
escriu
va encara no he vist que escriguis va escriu et queda 12 hores .Demà ens veurem i tindres milios i milions de coses i coses per escriuren . Algun dia si puc mirare de enviar-te una carta però tu tambè màs de dir coses teves i no t'adormis i respon que despres tindras una feinada a mirar missatges . Adeu estic molt nerviosa per coneixet.
judit
judit
judit- Invitat
judit
V a escriu que demà ja ens caneixerem i si no escrius tindras feina a escriure . vavavavavava.Demà vindre i encara no tindre noticies teves i si hi entres escriu . Demà ens veiem molts petons
judit
judit
judit- Invitat
judit
HOLA ,va contestam alguna vegada perquè o ja te deixat un mun de missatges i tu cap .
va escriu
va escriu
judit- Invitat
judit
Hola , ja se que sóc pesada però perfavor em podries escriure
A mi m'agrada tindre moltes amiues divertides no avurrides i també que no tinguin gens de por als animals perquè a mi m'encanten i no tinc gaires amigues que els hi fagin por els animals venga fins que m'escriguis
adeu
A mi m'agrada tindre moltes amiues divertides no avurrides i també que no tinguin gens de por als animals perquè a mi m'encanten i no tinc gaires amigues que els hi fagin por els animals venga fins que m'escriguis
adeu
judit- Invitat
judit
Hola ! Ja se que t'escrit aquets matí però bè vull saber notìcies teves va animat a esriure fins el 9 de febreral teu cole !!!!!
judit- Invitat
JUDIT
Hola ! que tal ?? Jo molt bè i estic impacient per vindre a veure't .
Jo ara tinc una gran notícia . Bè sera bona per mi però la vui compartir amb tu .
Els meus pares m'ha puntaran a hípica perquè m'encanten els cavalls i ahir vaig a nara la Llacuna a portar el meu cavall però es de tir i no hi puc muntar. I el meu tiet que m'acompanyava a la Llacuna a perquè jo sola no puc portau ni boja ! Llavors el meu tiet va veure una escola d'hípica que una de les mestres és la domadora dels cavalls del meu tiet que per mala sort els 2 cavalls d'ell tambè són de tir .Llavors el meu tiet va pensar si m'hi volia apuntar, m 'ho va preguntar i jo li vaig dir que si i ara s'ho estan pensant tots : el meu pare , la meva mare , el meu tiet ,la meva iaia i jo però jo ja ho tinc pensat i dicideixo que si que hi vull anar . I amb molta il.lusiò estic esperant que m'apuntin a hípica i tambè una cosa molt important ,estic impacient per coneixe't . Molts petons .
JUDIT.
Jo ara tinc una gran notícia . Bè sera bona per mi però la vui compartir amb tu .
Els meus pares m'ha puntaran a hípica perquè m'encanten els cavalls i ahir vaig a nara la Llacuna a portar el meu cavall però es de tir i no hi puc muntar. I el meu tiet que m'acompanyava a la Llacuna a perquè jo sola no puc portau ni boja ! Llavors el meu tiet va veure una escola d'hípica que una de les mestres és la domadora dels cavalls del meu tiet que per mala sort els 2 cavalls d'ell tambè són de tir .Llavors el meu tiet va pensar si m'hi volia apuntar, m 'ho va preguntar i jo li vaig dir que si i ara s'ho estan pensant tots : el meu pare , la meva mare , el meu tiet ,la meva iaia i jo però jo ja ho tinc pensat i dicideixo que si que hi vull anar . I amb molta il.lusiò estic esperant que m'apuntin a hípica i tambè una cosa molt important ,estic impacient per coneixe't . Molts petons .
JUDIT.
judit- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum