Carlota S. - Marta
Pàgina 1 de 1
Marta
Hola Carlota,
Com estas? Jo molt bé.
Com et va l'estiu? , a mi hem va fenomenal, disfrutan de la piscina, la platja...
Marta
Com estas? Jo molt bé.
Com et va l'estiu? , a mi hem va fenomenal, disfrutan de la piscina, la platja...
Marta
Marta- Invitat
Marta
Hola Carlota,
jo també vaig nota que eres una mica vergonyosa, però em vas caure molt bé.
La Pili ens va dir que ús va donar el triptic, et va agradar? Vam tenir un problema amb la tinta i no es va imprimir gaire bé. Jo, si puc també t'escriuré una carta i te l'enviaré per correu.
Feu festa de fi de curs? Nosaltres si, aquest any ens a tocat el tema de Crakovia, i després ens donaran l'orla amb la foto.
El dia 14 de maig vaig fer una festa d'aniversari amb la Núria Corbella i ens ho vam passar molt bé.
Saps què? Jo jugo a bàsquet i vam quedar primeres, i aquest cap de setmana anem a la Seu d'Urgell a passar aquets dies de festa.
Marta
jo també vaig nota que eres una mica vergonyosa, però em vas caure molt bé.
La Pili ens va dir que ús va donar el triptic, et va agradar? Vam tenir un problema amb la tinta i no es va imprimir gaire bé. Jo, si puc també t'escriuré una carta i te l'enviaré per correu.
Feu festa de fi de curs? Nosaltres si, aquest any ens a tocat el tema de Crakovia, i després ens donaran l'orla amb la foto.
El dia 14 de maig vaig fer una festa d'aniversari amb la Núria Corbella i ens ho vam passar molt bé.
Saps què? Jo jugo a bàsquet i vam quedar primeres, i aquest cap de setmana anem a la Seu d'Urgell a passar aquets dies de festa.
Marta
Marta- Invitat
31-5-10
Hola Marta sento dir-te que no tinc :pale:correu electrònic.
Quan vas venir vaig notar que eres molt bergonyosa :oops:tranquil·la jo també ho soc una mica.
Jo are per a final de curs també tinc bastants exàmens i he d'estudiar molt .
Un día d'aquests t'enviare una carta per correu.
M'agradaría que quan poguessis que hem troquessis.
Aquí tens el meu numero de telèfon: 93 590 05 62
Un petonet
Carlota
Quan vas venir vaig notar que eres molt bergonyosa :oops:tranquil·la jo també ho soc una mica.
Jo are per a final de curs també tinc bastants exàmens i he d'estudiar molt .
Un día d'aquests t'enviare una carta per correu.
M'agradaría que quan poguessis que hem troquessis.
Aquí tens el meu numero de telèfon: 93 590 05 62
Un petonet
Carlota
Carlota- Invitat
marta
Hola Carlota, com estàs, jo bé.
Fa molt temps que no m'escrius, com es?
Bueno no passa res. Que feu per a qui a Valldoreix? Que teniu molts examens? Nosaltres aquesta setmana en tenim dos.
M'agradaria que pugesiu venir aquí a Santa Coloma de Queralt. Si vols algun dia pots venir a casa meva.
Marta
Fa molt temps que no m'escrius, com es?
Bueno no passa res. Que feu per a qui a Valldoreix? Que teniu molts examens? Nosaltres aquesta setmana en tenim dos.
M'agradaria que pugesiu venir aquí a Santa Coloma de Queralt. Si vols algun dia pots venir a casa meva.
Marta
marta- Invitat
marta
Hola Carlota,
no se si vas veure el meu missatge. No era massa important.
No m'hen vaig enrecorda de dirte que els meus pares em van dir que estaven molt contents de que vinguesis tu amb el teu germà i els teus pares, aquí a Santa Coloma de Queralt, a casa meva.
Com et va per Valldoreix?
La Pilar us va enviar unes fotos de quant ens vam coneixer?
Amb un missatge et vaig enviar el meu correu electrònic no se si el vas veure, tu en tens?
Si en tens enviame'l, i així ens podrem parlar també per correu electrònic.
Marta
no se si vas veure el meu missatge. No era massa important.
No m'hen vaig enrecorda de dirte que els meus pares em van dir que estaven molt contents de que vinguesis tu amb el teu germà i els teus pares, aquí a Santa Coloma de Queralt, a casa meva.
Com et va per Valldoreix?
La Pilar us va enviar unes fotos de quant ens vam coneixer?
Amb un missatge et vaig enviar el meu correu electrònic no se si el vas veure, tu en tens?
Si en tens enviame'l, i així ens podrem parlar també per correu electrònic.
Marta
marta- Invitat
marta
Hola Carlota,
soc la Marta.
Ahir al matí hem vaig llevar i vaig veure tot nevat.
No vaiga anar a l'escola!
Aqui va nevar?
Marta
soc la Marta.
Ahir al matí hem vaig llevar i vaig veure tot nevat.
No vaiga anar a l'escola!
Aqui va nevar?
Marta
marta- Invitat
Marta
Hola, Carlota
He llegit el teu correu, m'ha fet molta il·lusió que vinguis a Santa Coloma de Queralt!!!
Quant puguis venir trucam, uns dies avans perquè tenim una autocaravana i marxem sovint.
Una preguna. tu tens correu electrònic? El meu es:
martamasrosell98@hotmail.com
Si en tens, quant puguis enviame'l.
Jo els i preguntae els meus pares, si algun dia podrem vindre a Valldoreix.
Moltes gràcies
Marta
He llegit el teu correu, m'ha fet molta il·lusió que vinguis a Santa Coloma de Queralt!!!
Quant puguis venir trucam, uns dies avans perquè tenim una autocaravana i marxem sovint.
Una preguna. tu tens correu electrònic? El meu es:
martamasrosell98@hotmail.com
Si en tens, quant puguis enviame'l.
Jo els i preguntae els meus pares, si algun dia podrem vindre a Valldoreix.
Moltes gràcies
Marta
Marta- Invitat
1-3-10
Hola Marta com estás ho sento a casa tenia un problema per entrar a intranet.
M'han dit els meus pares que un dia vindrem a Sta.Coloma i et vindre a veure adeu fins aviat
Carlota
M'han dit els meus pares que un dia vindrem a Sta.Coloma i et vindre a veure adeu fins aviat
Carlota
Carlota- Invitat
marta per Carlota
Hola Carlota,
Algun dia d'aquests et vui trucar, per veure com estas.
I per veure quant em podràs escriure.
Si pots llegir aquest correu, escriu-me.
Ha! Tu tens internet a casa?
Jo no però tescric desde'l cole, perquè tenim dos hores d'informatica.
Per sert li podràs preguntar al Francesc si va llegi lo que li vaig escriu-re.
Ja se que ja to vaig dir però vaig trobar impresionant la vostra escola. Hem va agradar molt.
Una pregunta teniu molts deures? Es perquè la Pili ens va dir que molts de vosaltres tenieu molts deures i no ens podieu escriure des de casa.
Marta
Algun dia d'aquests et vui trucar, per veure com estas.
I per veure quant em podràs escriure.
Si pots llegir aquest correu, escriu-me.
Ha! Tu tens internet a casa?
Jo no però tescric desde'l cole, perquè tenim dos hores d'informatica.
Per sert li podràs preguntar al Francesc si va llegi lo que li vaig escriu-re.
Ja se que ja to vaig dir però vaig trobar impresionant la vostra escola. Hem va agradar molt.
Una pregunta teniu molts deures? Es perquè la Pili ens va dir que molts de vosaltres tenieu molts deures i no ens podieu escriure des de casa.
Marta
marta- Invitat
marta
Hola, Carlota
Et voldria pregunta una cosa: Perquè no m'escrius?
Sispau quant puguis escriu-me.
Gràcies
Marta
Et voldria pregunta una cosa: Perquè no m'escrius?
Sispau quant puguis escriu-me.
Gràcies
Marta
marta- Invitat
marta
Hem va agradar molt venir a la vostra escola.
Es molt gran i molt xula.
T'imaginava molt diferent. Hem va agradar molt coneixet.
Aveure si un dia quedem amb la teva família i la meva i fem un dinar tots junts.
A i aveure si veniu tota la classe al nostre col·le!
Marta
Es molt gran i molt xula.
T'imaginava molt diferent. Hem va agradar molt coneixet.
Aveure si un dia quedem amb la teva família i la meva i fem un dinar tots junts.
A i aveure si veniu tota la classe al nostre col·le!
Marta
marta- Invitat
MARTA per a carlota
Hola, Carlota
He rebut el teu missatge. M'ha fet molta gràcia.
Tinc moltes ganes de venir a Sant Cogat a la vostra escola. Abans de vernir-vos a visitar anirem a la catedral, vam fer un punt de llibre de la catedral.
A per cert, el dia 9 de febrer hem podras portar una foto teva, per penjarme-la a l'habitació, per tenir un record de tu.
Marta!
He rebut el teu missatge. M'ha fet molta gràcia.
Tinc moltes ganes de venir a Sant Cogat a la vostra escola. Abans de vernir-vos a visitar anirem a la catedral, vam fer un punt de llibre de la catedral.
A per cert, el dia 9 de febrer hem podras portar una foto teva, per penjarme-la a l'habitació, per tenir un record de tu.
Marta!
MARTA- Invitat
1 de febrer de 2010
Hola Marta. Aquests dies ha fet molt de fred. Tinc moltes ganes de veure-t i ensenyarte la meva escola.
Nosaltres hem entrat molt tard a aquesta web [color=violet]ens hem adormit però ja ens anirem escrivint.
De la Carlota adeu fins aviat.
Nosaltres hem entrat molt tard a aquesta web [color=violet]ens hem adormit però ja ens anirem escrivint.
De la Carlota adeu fins aviat.
Carlota- Invitat
Carlota S. - Marta
Aquest forum l'han format per escriure'ns.
M'agradarà molt parlar amb tu.
M'agradarà molt parlar amb tu.
Marta- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum