Edgar R.-Júlia R.-Núria C.-
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
31-3-2.010
Hola Núria, ha mi els ferros m'els van treure fa dues setmanes. Que guay lo del cole!!!!!!! Em faran una habitació nova i més gran!!!! Hem criden per anar a dinar. ADEU
Júlia
Júlia
Júlia- Invitat
nuria
ola julia!!!
Ami m'agradaria que ens seguisim escrivint, i potser quant siguem mes grans, quedar algun dia jeje! em posaran bràquets (suposo) dilluns que be hi vaig aveura que! i com va per aqui a Valldoreix, nosaltres ara estem de trasllado( al cole) i quant començem el tercer trimestre ja anirem a l'escola nova!!! quines ganes diuen que i auran dutxes!
Bueno un petonas adeu!
Ami m'agradaria que ens seguisim escrivint, i potser quant siguem mes grans, quedar algun dia jeje! em posaran bràquets (suposo) dilluns que be hi vaig aveura que! i com va per aqui a Valldoreix, nosaltres ara estem de trasllado( al cole) i quant començem el tercer trimestre ja anirem a l'escola nova!!! quines ganes diuen que i auran dutxes!
Bueno un petonas adeu!
nuria- Invitat
22-3-2.010
Núria, vols que ens seguim escrivint, o ho deixem??????????? A mi m'és igual, com tu vulgis. Pero m'agradaria continuar. Perque no em pots dir perque estas tan contenta???? Quin tipus de ferros hauràs de tenir??????
Adeu!!!!!!!!!!!!! Júlia
Adeu!!!!!!!!!!!!! Júlia
Júlia- Invitat
nuria
ola!!
ara ja feia dies que no parlavem, acavo d'arribar del dentista i ma dit que auria de portar ferros abui estic molt contenta per una cosa (pero no puc dir res)
ara ja feia dies que no parlavem, acavo d'arribar del dentista i ma dit que auria de portar ferros abui estic molt contenta per una cosa (pero no puc dir res)
nuria- Invitat
17-3-2.010
Hola Núria, Anda ya , hos vau anar a dormir a les 1 de la matinada!!!?????? Hay hay hay!!!
Júlia
Júlia
Júlia- Invitat
nura
Hola Julia!
el meu cumple es el 10 de maig! men alegro que t'agrades la carta ara estic amb una amiga que sa quedat a dormir i en ho empasat mb, co diu ella: ha sido una noche de chicas! ens en vam anar a dormir a la 1 de la nit pero abui a les 9 despertes!
el meu cumple es el 10 de maig! men alegro que t'agrades la carta ara estic amb una amiga que sa quedat a dormir i en ho empasat mb, co diu ella: ha sido una noche de chicas! ens en vam anar a dormir a la 1 de la nit pero abui a les 9 despertes!
nuria- Invitat
11-3-2.010
Hola Núria, Avui m'ha arribat la carta de feliç cumple M'ha agradat molt el pun de llibre clip que m'has regalat. Per cert, quan es el teu cumple ???????????
Júlia
Júlia
Júlia- Invitat
nuria
Hola!!! La meva germana també es molt pesada, molt moltíssim Els meus pares m'han dit que potser em comprarien un mòbil! i ja n'estic miran en revistes! La meva mare diu que quant anem a Igualada (la setmana que be) que potser el comprem però el problema esque estic entre dos, i no se per quin desidir-me Abui, dema o dema pasat es possible que t'arribi una cosa, estiguis alerta al buson! Aquest cap de setmana he convida una amiga a dormir a casa, ja tinc ganes que sigui el dia!
Et deixo, adeu!
Et deixo, adeu!
nuria- Invitat
9-3-2.010
Hola NÚRIA, m'han regalat una camiseta, una colònia, uns pantalons i un rellotge. El meu germà es el nen més pesat del mon He trucat a 2 amigues meves i les 2 no han pogut venir perqué no tenien cotxe
JÚLIA
JÚLIA
Júlia- Invitat
nuria
Hola!!
Aqui a Sta.Coloma també ha nevat moltissim i ahir no vam anar al cole! al matí men vaig anar a la llibreria i casi que caic al terra sort que vaig fer una cosa rara amb els braços i em vaig aguantar i abui al matí ja he anat al cole i som...8 de 19 Anys i anys per molts anys.... Moltes feliçitats! que tan regalat??? Espero que moltes coses! a, i que passis un molt bon dia. Quin cumple més guai sense cole!
adeu
Aqui a Sta.Coloma també ha nevat moltissim i ahir no vam anar al cole! al matí men vaig anar a la llibreria i casi que caic al terra sort que vaig fer una cosa rara amb els braços i em vaig aguantar i abui al matí ja he anat al cole i som...8 de 19 Anys i anys per molts anys.... Moltes feliçitats! que tan regalat??? Espero que moltes coses! a, i que passis un molt bon dia. Quin cumple més guai sense cole!
adeu
nuria- Invitat
8-3-2.010
Hola Núria, avui ha nevat moltíssim, Està tot nevat com a la foto del calendari que ens vau donar de Santa Coloma Sembla que cada 5 anys nevi, per que aquí quan jo tenia 1 any va nevar, i també quan jo tenia 5. La meva mare ha fet moltes fotos , i ella i el meu germà han fet un ninot de neu molt gran El Lucas un nen de l'altre classe ha creat una batalla de boles de neu!!! Demà es el meu aniversarí, i no anitém al cole perque no podem sortir de casa, així jugaré amb el meu germà i la meva germana.
Júlia
Júlia
Júlia- Invitat
6-3-2.010
Hola Núria, jo no tinc ganes de que arribi l'estiu per que fa moltissima calor!!!!!!! Encanvi m'encanta l'hibern es super xulo!!!!!!!! Com et pot agradar 'estiu?!
Júlia
Júlia
Júlia- Invitat
nuria
Hola
Estic una mica enfadada perquè pacava de dir el meu pare que dema i dilluns ploura i aqui a Sta. Coloma sense nevar ja fa fred nevan ens pelarem de fred Ja tinc ganes que arribi l'estiu, que faci calor i que obrin la piscina! Ara que aqui faci fred o calor cada any la pisina esta congelada Jo arribo a la pisina amb les amigues i sempre soc la ultima en posar-mi. Esque vaig a la pisina amb una calor i nomes que fiqui un dit a la pisina ja sem pasa la calor de cop
Bueno us deixo que men vaig a la dutxa, adeu
Estic una mica enfadada perquè pacava de dir el meu pare que dema i dilluns ploura i aqui a Sta. Coloma sense nevar ja fa fred nevan ens pelarem de fred Ja tinc ganes que arribi l'estiu, que faci calor i que obrin la piscina! Ara que aqui faci fred o calor cada any la pisina esta congelada Jo arribo a la pisina amb les amigues i sempre soc la ultima en posar-mi. Esque vaig a la pisina amb una calor i nomes que fiqui un dit a la pisina ja sem pasa la calor de cop
Bueno us deixo que men vaig a la dutxa, adeu
nuria- Invitat
3-3-2.010
Hola Núria, digali feliçitats a la teva mare de part meva Ahir va ser l'aniversari d'una companya meva que es diu Itziar Viana. Gracies per felicitar-me pel meu cumple. Et deixo encara que m'agradaria escriure't més
JÚLIA
JÚLIA
Júlia- Invitat
nuria
Hola!!
Aquest mati me tingut que llevar a les 7:00 del mati perquè m'havien de treure sang a l'anbulatori i ara no estic molt desperta que es digui.
Júlia aviat sera el teu cumple, MOLTES FELIÇITATS!!!! ahir va ser el de la meva mare i el d'un amig meu (dissabte farà la festa)
Dimecres, dijous i divendres no farem clase i estarem fent excursions i parlan de plantes (perquè es la setmana de medi)
Núria
Aquest mati me tingut que llevar a les 7:00 del mati perquè m'havien de treure sang a l'anbulatori i ara no estic molt desperta que es digui.
Júlia aviat sera el teu cumple, MOLTES FELIÇITATS!!!! ahir va ser el de la meva mare i el d'un amig meu (dissabte farà la festa)
Dimecres, dijous i divendres no farem clase i estarem fent excursions i parlan de plantes (perquè es la setmana de medi)
Núria
nuria- Invitat
1-3-10
Aquet cap de setmana vaig quedar amb un amic, vam anar a Brcelona hi havia una manta de globos i amb un mando a distancia apuntavaas i canviaven de colors.
El dinumenge vaidg anar a un restaurrant amb els avis
El dinumenge vaidg anar a un restaurrant amb els avis
Edgar- Invitat
27-2-2.010
Hola Núria, no faig la cole de cromos de la serie Els meus pares no em deixen. Que et va dir la Laura Esquivel quan vas parlar amb ellla???????? Espero que moltes coses.
(m'ha donat per posar-te caretes)
Júlia
(m'ha donat per posar-te caretes)
Júlia
Júlia- Invitat
nuri@
Hola!
No vaig parlar amb la Laura Esquivel, però em vaig comprar una samareta de les Divines i una foro firmada per la Laura Esquivel hi ha la sortida ens van donar un munt de cromos de la col.leció. Tu fas la col.leció de Patito Feo? si la fas ens podriem canviar els cromos repes per correu. Els meus pares ens tenien una sorpressa preparada ami i a magermana, desprès de l'espectacle ens en vam anar a un hotel super xulo de Barcelona! i l'endemà ens en vam anar a fer un tom per les Rambles de Barcelona! Va ser super xulo!
No vaig parlar amb la Laura Esquivel, però em vaig comprar una samareta de les Divines i una foro firmada per la Laura Esquivel hi ha la sortida ens van donar un munt de cromos de la col.leció. Tu fas la col.leció de Patito Feo? si la fas ens podriem canviar els cromos repes per correu. Els meus pares ens tenien una sorpressa preparada ami i a magermana, desprès de l'espectacle ens en vam anar a un hotel super xulo de Barcelona! i l'endemà ens en vam anar a fer un tom per les Rambles de Barcelona! Va ser super xulo!
nuri@- Invitat
22-2-2.010
Hola Núria, espero que t'agi anat molt bé al músical al Palau Sant Jordi!!!!!!!!!!!11 Segur que si. Vas parlar amb la Laura Esquivel? Demà ens donen les notes de l'examen de naturals. Espero que m'agi anat bé!!!!!1
JÚLIA
JÚLIA
Júlia- Invitat
nuri@
Hola Júlia, me'n alegro que t'anessin be els examens, jo avui ne fet dos i tambe man anat força be! Dema ja es el musical, ja tinc ganes que sigui dema per alla les 2 de la tarda, ja t'explicare com ha anat. Ara mas deixat intrigada: Quin és aquest secret? A una cosa, una nena de la clase, la Gisel.la em va dir que es volia escriure amb tu, aveure si tu et vols escriure amb ella. Però si ho vols, no deixis d'escriure'm he!
Adeu!
Nuri@
Adeu!
Nuri@
nuri@- Invitat
18-2-2.010
Hola Núria, avui m'ha anat molt bé el cole! L'examen també m'ha anat molt bé! Estic super contenta, per una cosa que en proiveixen dir-li a lgú. Cada veeguada ho anem savent més gent i el secret es va savent!!!!!!!!!!!! Ahir vaig estar estudiant per l'examen fins a lees tantes de la nit. I tinc una son!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! El meu gat està feliç per casa, es el rei de la casa. Espero que t'agradi el músical de "Patito Feo".La meva mare i jo hi anavem a anar, pero com que només ve la Laura Esquivel(la Patito) al final no hi hanem.
JÚLIA
JÚLIA
Júlia- Invitat
17-2-2.010
Hola Núria, a mi la meva mare em va comprar uns bonbons de xocolata molt bons!!!!!!!!! Si que veig la serie de "Patito feo", que "guay" no que vaguis a veure eel músical a Barceelona!!!!!! Quina enveja!
Júlia
Júlia
Júlia- Invitat
Núria-Julia
Hola Julia!!
Me'n alegro que t'anes be la competició,vau guanyar? espero que si. El dia de Sant Valenti no em van regalar res, però els meus pares em van anar a comprar un pastís amb forma de cor tot de xocolata, bonissim!!! i a tu que et va regalar? Jo em vaig disfressar de policia amb els de la clase i vam fer una carossa molt xula!!(t'enviare fotos) però aqui a Santa Coloma va fe un fred durant el Carnaval i em vaig gelar. Veus la serie Patito Feo, la del Disney Channel, jo el dissabte vinc aqui a Barcelona a veure el musical!!!
Fins abiat adeu!
Me'n alegro que t'anes be la competició,vau guanyar? espero que si. El dia de Sant Valenti no em van regalar res, però els meus pares em van anar a comprar un pastís amb forma de cor tot de xocolata, bonissim!!! i a tu que et va regalar? Jo em vaig disfressar de policia amb els de la clase i vam fer una carossa molt xula!!(t'enviare fotos) però aqui a Santa Coloma va fe un fred durant el Carnaval i em vaig gelar. Veus la serie Patito Feo, la del Disney Channel, jo el dissabte vinc aqui a Barcelona a veure el musical!!!
Fins abiat adeu!
Núria- Invitat
14-2-2.010
Hola Núria, feliç Sant Valentin. Ahir em va anar molt bé la "compe". T'han regalat algu????? Espero que si!!!!!
JÚLIA
JÚLIA
Júlia- Invitat
13-2-2.010
Hola Núria, avui tinc una competició de gimnàstica artística, i em fa un pal anar-hi!!!!! :silent:El meu germà ha anat a un partit de ham bol, i espero que guanyn. Demà es Sant Valentí, i també es quan se celebra el Carnestoltes al poble!!!!!!!!!!!!! A mi m'agradaria anar d'elf. I una amiga meva vol anar d'elf "hippy". Ara avans d'anar a la "compe" vaig a fer deures. Em va agradar molt que vinguessis el dimarts, quan vau marxar vaig notar que no t'havia dit tot el que et volia dir-te.
ADDDEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Júlia
ADDDEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Júlia
júlia- Invitat
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Pàgina 2 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum