Julie G.-Mar P.
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
mar julie
hola julie gracies per escriume i per sort no tas fet res a lesquena
i de gotica es molt xulo disfressar, i com es que no et pots disfressar a fora de lescola?
vueno no passa res pero avere si etfiques una foto aqui i aixi et puc veure com stavesde guapa
jo si puc tambe ten ficare una foto de police sexy vale
un petonet i ADEU GUAPA!!!!!!!!
i de gotica es molt xulo disfressar, i com es que no et pots disfressar a fora de lescola?
vueno no passa res pero avere si etfiques una foto aqui i aixi et puc veure com stavesde guapa
jo si puc tambe ten ficare una foto de police sexy vale
un petonet i ADEU GUAPA!!!!!!!!
mar- Invitat
1-3-10
Hola Mar, fa molt que m'ho has preguntat pero... Ara et puc contestar, em vaig disfressar nomes a l'escola, no vaig fer una festa o algo aixi i em vaig disfresar de gotica. Per disfresar-nos, a l'escola ens van deixar roba per retallar i fer mocadors, guants, un tros de roba per disfresarte de fantasma...També ens van deixar maquillar-nos i pintar-nos el cabell amb esprais d'aquells...
Intentare enviarte molts missatges. Ara estic a l'escola, estic fent informatica. m'agrada bastant el dilluns al cole perque fem coses xules per exemple musica, informatica, lectura... Potser per a tu musica o lectura o informatica es avorrit o no t'agrada pero a mi m'encanta.
ja estic bé de l'equena, nomes tenia un blau. No vaig anar al metge ni res perque s'em ba passar en uns 4 dies o 3. fa poc bem anar a l'auditori de Sant Cugat a beure un musical que es diu UN SUEÑO DE UNA NOCHE DE VERANO el titol es en castella pero en britat es en catalá. La obra era bastant aburrida per a molts perque era una historia de amor. Era una parella de enamorats que s'escapaben al bosc i que noseque i nosecuantos...
Donali recorts a la Pilar de part meva.
Deu
Julie
Intentare enviarte molts missatges. Ara estic a l'escola, estic fent informatica. m'agrada bastant el dilluns al cole perque fem coses xules per exemple musica, informatica, lectura... Potser per a tu musica o lectura o informatica es avorrit o no t'agrada pero a mi m'encanta.
ja estic bé de l'equena, nomes tenia un blau. No vaig anar al metge ni res perque s'em ba passar en uns 4 dies o 3. fa poc bem anar a l'auditori de Sant Cugat a beure un musical que es diu UN SUEÑO DE UNA NOCHE DE VERANO el titol es en castella pero en britat es en catalá. La obra era bastant aburrida per a molts perque era una historia de amor. Era una parella de enamorats que s'escapaben al bosc i que noseque i nosecuantos...
Donali recorts a la Pilar de part meva.
Deu
Julie
julie- Invitat
mar julie
hola julie
avui emanat a visitar els nens de lalatre escola daqui de snta coloma
a berenar a ssigut molt xulo
DEU
avui emanat a visitar els nens de lalatre escola daqui de snta coloma
a berenar a ssigut molt xulo
DEU
mar- Invitat
mar-julie
hola julie que vas anar a fer la obre de teatre?
igual ment jo tescric vale!!!!!!!!
vueno li vaig escriure al fransesc per avere com estaves prero no em va respondre pero vueno jo men vaig a fer el triptiic
ADEU
igual ment jo tescric vale!!!!!!!!
vueno li vaig escriure al fransesc per avere com estaves prero no em va respondre pero vueno jo men vaig a fer el triptiic
ADEU
mar- Invitat
mar-julie
Hola julie com estas espero que be dacord ique et milloris valeee
a i una altra cosa com et vas fer lo de l'esquena e que li e explicat a la pilar i ma dit que et milloressia vale
DEUU
a i una altra cosa com et vas fer lo de l'esquena e que li e explicat a la pilar i ma dit que et milloressia vale
DEUU
mar- Invitat
mar per julie
holas julie moltiisssimes gracies per el msn
a i o sento molt el de la teva esquena valeeeeee
deu
a i o sento molt el de la teva esquena valeeeeee
deu
mar- Invitat
19-2-10
hola mar! Avui em fet un pica pica al cole perque s'en va una professora de practiques,la Carol. Quina pena
Avui després de l'escola tindria que anar a Figueres que es on viuen el meus avis, hi vaig perque es el cumple del meu tiet i el de la meva avia. Pero potser no hi vaig perque un nen de la meva classe m'a fet la trabanqueta i com m'a fet la trabanqueta m'he xocat contra un arbre i en fa molt mal l'esquena. Estic al cole i ara trucaran als meus pares. El meu MSN es:
jul992008@hotmail.com
Avui després de l'escola tindria que anar a Figueres que es on viuen el meus avis, hi vaig perque es el cumple del meu tiet i el de la meva avia. Pero potser no hi vaig perque un nen de la meva classe m'a fet la trabanqueta i com m'a fet la trabanqueta m'he xocat contra un arbre i en fa molt mal l'esquena. Estic al cole i ara trucaran als meus pares. El meu MSN es:
jul992008@hotmail.com
julie- Invitat
mar-julie
hola ara et sera sincera, tu nomes em pots esctiure desde casa?
doncs mira, tu mo dius i jo no estare cada dia miran avere si mas escrit, dacord, i si es pels teus pares o per que tens molts deures o entendre vale, pero intentau.
p.d a donali records al Fransesc
aaaaaaa estem fent un triptc que costa mes de fer que flipes ç
donam el teu messenger aixi podrem escriurens sense que la pilar ens o miri i tu el fransesc
DEU!
doncs mira, tu mo dius i jo no estare cada dia miran avere si mas escrit, dacord, i si es pels teus pares o per que tens molts deures o entendre vale, pero intentau.
p.d a donali records al Fransesc
aaaaaaa estem fent un triptc que costa mes de fer que flipes ç
donam el teu messenger aixi podrem escriurens sense que la pilar ens o miri i tu el fransesc
DEU!
mar- Invitat
julie-mar
hola et puc fer una pregunta de que et vas disfrasssar?
jo de poli sexy vam fer una desfressa mes xula impossible amb totes les nenes de la classe i ens van donar un pernil mes gros
espero que de viat puguis escriure heeeeee
ADEU i molts recoords
jo de poli sexy vam fer una desfressa mes xula impossible amb totes les nenes de la classe i ens van donar un pernil mes gros
espero que de viat puguis escriure heeeeee
ADEU i molts recoords
mar- Invitat
mar per julie
ola perque no mescriu heeeee!!!!
no passa res pero que nomes escribiu al cole o que
naltres podem escriure desde casa espero que valtres tambe eee
adu!?¿
no passa res pero que nomes escribiu al cole o que
naltres podem escriure desde casa espero que valtres tambe eee
adu!?¿
mar- Invitat
mar
hola julie no e pogut escriuret per unes quantes raons la primera perque amb lo de ma mare no e pogut fer res laltre perque me quedat sense ordinador
aixo es igual el teu cole es una passada te pantalles tactils piscina un pati gegant...
as de vindre al nostre cole no es tan modern com el vostre pero vueno"te pissarres de gix" uns lavabos de prefebricats com que estem en obres....
pero es igual as de vindre es la mar de divertit el nostre poble
i si vens et pots quedar a dinar amb la teba familia si bolen esclar crec que me ne danar
dacord julie? dona li records a la teba familia
ADEU
p.d. no veguis tanta aigua et fara mal la panxa eeeee
aixo es igual el teu cole es una passada te pantalles tactils piscina un pati gegant...
as de vindre al nostre cole no es tan modern com el vostre pero vueno"te pissarres de gix" uns lavabos de prefebricats com que estem en obres....
pero es igual as de vindre es la mar de divertit el nostre poble
i si vens et pots quedar a dinar amb la teba familia si bolen esclar crec que me ne danar
dacord julie? dona li records a la teba familia
ADEU
p.d. no veguis tanta aigua et fara mal la panxa eeeee
mar- Invitat
8-2-10
hola he inenat enviarte molts missatges i no se si s'an enviat contestam cuan puguis i digam si els he enviat o no.
Tinc moltes ganes de veuret el dimarts que es... dema!
Tinc moltes ganes de veuret perque aixi ens coneixerem milllor.
Espero que emviÏs molts missatges.
adeu
Tinc moltes ganes de veuret el dimarts que es... dema!
Tinc moltes ganes de veuret perque aixi ens coneixerem milllor.
Espero que emviÏs molts missatges.
adeu
julie- Invitat
7-2-10
hola mar he intentat envirte misatges pero crec que ho he fet malament.
Tinc moltes ganes de veuret el dimarts.
Et apuntare al messenjer cuan pugui.
Adeuuuuuuuu
Tinc moltes ganes de veuret el dimarts.
Et apuntare al messenjer cuan pugui.
Adeuuuuuuuu
julie- Invitat
julie
hola
Perdo, no vaug poder conectarme perque estava a casa del meu pare. I el meu pare no te internet.
Et posare al meu messener .
tinc moltes ganes de que arribi el dimars i ens veiem.
adeeeeeeu!
Perdo, no vaug poder conectarme perque estava a casa del meu pare. I el meu pare no te internet.
Et posare al meu messener .
tinc moltes ganes de que arribi el dimars i ens veiem.
adeeeeeeu!
mar- Invitat
hollaaaaaaaaaaa
hola no te apuntat encara perque nomes me conectat una vegada aqui i no avia vist el teu missatge.
ara et apuntare.
adeu! tic moltes ganes de beuret!
ara et apuntare.
adeu! tic moltes ganes de beuret!
julie- Invitat
mar
hola!
espero que maguis agregat perque si no no podre parlar amb tu amb privat ok?¿
petonets i adeu!!!!!
espero que maguis agregat perque si no no podre parlar amb tu amb privat ok?¿
petonets i adeu!!!!!
mar- Invitat
mar
hola julie espero que el dia 9 de febrer estiguis molt guapa, per cert et dire el meu messinger encara no tel dire pk no et conec gaire , pero no peteixis que ho sebrsas
a casa escriuma sispli ,k si no mäburreixo molt
a per cert man dit k ens asemblem molt.
som animes bessones
adeuuuuuuuu!!!!!!!!
som animes bessones
adeuuuuuuuu!!!!!!!!
mar- Invitat
mar
hola julie espero que el dia 9 de febrer estiguis molt guapa, per cert et dire el meu messinger encara no tel dire pk no et conec gaire , pero no peteixis que ho sebrsas
som animes bessones
adeuuuuuuuu!!!!!!!!
som animes bessones
adeuuuuuuuu!!!!!!!!
mar- Invitat
1-2-10
Hola mar, no vaig poder enviar-te el meu telèfon .
I no te enviat cap foto perquè vull que sigui una sorpresa
Tinc moltes ganes que ens veiem.
Esta molt bé que ens podem enviar missatges per internet.
adeeeeeeeeeeeeeu!
I no te enviat cap foto perquè vull que sigui una sorpresa
Tinc moltes ganes que ens veiem.
Esta molt bé que ens podem enviar missatges per internet.
adeeeeeeeeeeeeeu!
Julie- Invitat
Julie G.-Mar P.
ola Julie aquest sera el nostre espai per enviarnos misatges.
conectet plis
petonets
conectet plis
petonets
mar- Invitat
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum