Espai virtual de trobada
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Laura V.- Joel C.

Ir abajo

Laura V.- Joel C. Empty JOEL

Missatge  JOEL Dt Jun 01, 2010 10:26 am

ola laura et vull dir un parell de coses la primera"MOLTES FELIÇITATS"la segona que el meu msn es joelcarbonell@hotmail.es. El triptic el vaig fer x tu x que sapigues com es mes o menos el meu poble. No passa res si no m escrius per que la PILI m a dit que no os conecteu gaire als ordinadors de l escola


de part del joel

JOEL
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Laura V.- Joel C. Empty 31-5-10

Missatge  LAURA Dl Maig 31, 2010 11:33 am

hola saps que?¿?¿ el dimecres va ser el meu aniversari una pregunta?¿??¿¿ perque el teu msn es diu lauritha com el meu nom?¿???¿? ja em contestaras ho sento esque e portaT UNS DIESW SENSE CONECTARME TINC EL MSN I JA NO EM CONECTO GAIRE I CREC QUE JA NO EM CONECTARE MES PERO SI EM CONTESTAS SI QUE ET CONTESTARE!!!!!!!!!!!!!!!!!! mOLTES GRACIES PER DEDICAR TEMPS A FER EL TRIPTIC AQUELL ESTAVA GENIAL EM VA FER MOLTA ILUCIÓ QUINA PENA QUE NO PODEM ANAR A LA VOSTRE ESCOLE SERIA MOLT DIVERTIT ANAR CREC QUE ENS HO PASARIAM MOLT BE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jA M´EXPLICARAS QUE TAL PER ALLA I DONALI RECORDS A LA PILI ENCARA QUE LA VAIG VEURE L´ALTRE DIA QUE VA PASSAR PER L´ESCOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BUENO UN ALTRE COP HO SENTO PER NO ESCRIURET TANT PERO ARA JA SASPS EL MUTIU QUE VAGUI MOLT BE TOT I QUE NO NEVI MES A SANTA COLOMA!!!!!!!!!!!!Adeu i que vagui be per alla moltes gracies per tot si pots contestam al issatge


LAURA VALERIO QUE HO PASSEU GENIAL cat I love you Suspect No Wink bounce confused

LAURA
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Laura V.- Joel C. Empty joel

Missatge  joel Dl Maig 10, 2010 1:43 pm

laura escriume si no ne serem amics heeeeeeeee Twisted Evil

joel
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Laura V.- Joel C. Empty 22- 3 2010

Missatge  laura Dl Mar 22, 2010 12:35 pm

Hola, ho sento amb tot aixó de la nevada no he pogut conectar !!!!!!!!!! El meu mesenger es: lauritha@ hotmai.com

hem ....doncs vaig a veure q m´has enviat sap sembles més bo per intrenet quan et vaig coneixer eres un trastoooooooooooooooooooooooooooo ! records i si q vull parlar amb els teus conpanys!!!!!!!!!!!Adeu!!!!

laura
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Laura V.- Joel C. Empty joel

Missatge  joel Dj Mar 11, 2010 12:42 pm

faig els anys el 19-5-98,visc en una casa,tinc 3 peixos i un periquito
siusplau parlem mes ('Razz')

joel
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Laura V.- Joel C. Empty 1/3/2010

Missatge  laura Dl Mar 01, 2010 12:47 pm

Bon dia Joel espero q tot per alla estigui molt be! dona-li records a la Pili i diga-li als teus companys que si podria parlar amb ells. abeure si em contestes a la pregunta q et vaig fer l´altre dia . a veure tambe si parles mes aviat que em quedo sola !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Records a la teva classe i a tu espero que ens poddem veure mes aviat ! una abraçada de partt del Francesc (el meu professor) jo sol et dic adeu i fins un altrte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!una pregunta quan fas els anys? contesta'm digam el dia i el mes! tens animals? vius en un pis o en una casa ? jo en una casa i abans tenia 11gats ara ja no sol tinc dos gossos, una tortuga, 4 gats, 1 periquito i un hamster. Son uns quans oi? esqua a la meva mare i ami ens encanten els animals. adeu fins un altre!!!!!!! Razz pale rendeer elephant afro

laura
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Laura V.- Joel C. Empty joel

Missatge  joel Dt Feb 23, 2010 12:01 pm

hola Laura no et preocupis 'Laughing'
escolta l' arnau , la nàdia i l' aixa es volen escriure amb tu
siusplau contesta això per que així feríem una carpeta 'Very Happy'

adeu ja parlarem duiguem el teu msn ('Razz')

joel
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Laura V.- Joel C. Empty 19/2/2010

Missatge  laura Dv Feb 19, 2010 5:40 pm

hola que tal no me pogut conectar prequè no e tingut temps em fa vergonya que tu es enviat moltissimes coses i jo no t´e contestat. ho sento a partir de ara téscriure mes aviat fins un altre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cool santa

laura
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Laura V.- Joel C. Empty joel

Missatge  joel Dj Feb 18, 2010 2:34 pm

hola Laura et vull preguntar si et vols escriure també amb l' Aixa ella també vol escriure't a tu.
Laura el meu msn es joelcarbonell@hotmail.es diguem el teu i també vull el de la Claudia'Razz' Si no en teniu no passa res. Au adeu!!! ha un moment t' envio una foto

Laura V.- Joel C. Imgp1738

joel
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Laura V.- Joel C. Empty joel

Missatge  joel Dt Feb 16, 2010 11:24 am

Hola Laura com estas 'Question'
jo el dilluns vaig anar a esquiar, amb el meu pare, el meu germà i la meva tieta
et deixo
Adeuuu!!!

by Joel

joel
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Laura V.- Joel C. Empty joel

Missatge  joel Dj Feb 11, 2010 2:38 pm

Hola Laura javascript:emoticonp('Embarassed')
em va agradar molt la visita.Quan vam dinar també em va agradar molt.javascript:emoticonp('Very Happy')
escolta diguem el teu mesenger que ami m' enfiquen avui recors a la Claudia, el Marco, l' Alex, el Lluis i l' Anna javascript:emoticonp('king')
Aveure si ens tornem a veure javascript:emoticonp('Razz')
Au Adeeeeeeuuuuu!!!

by Joel

joel
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Laura V.- Joel C. Empty joel

Missatge  joel Dt Feb 02, 2010 12:28 pm

Hola Laura la Pilar també t´envia records Laughing

Ara jo et dic una cosa, tinc moltes ganes de veure't.
Aquí també fa molt fred. L´altre dia vaig anar a esquiar
et deixo que la Pilar diu prou
Adeuuu!!!javascript:emoticonp('Razz')

joel
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Laura V.- Joel C. Empty 1/2/2010

Missatge  laura Dl Feb 01, 2010 12:41 pm

hola perdo per no haberte escrit abans no sabia ni que existia!!!!!!!!!!!!! Per aqui tot va molt bé fa una miqueta de fred i pel matí si no t´abrigas et congeles de fred!!! Espero que per alla també estigueu molt bé . A i gracies per las fotos de la carta. Records a la Pili! bounce bounce

laura
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Laura V.- Joel C. Empty Laura V.- Joel C.

Missatge  Joel Dj Des 17, 2009 2:31 pm

Aquest serà el nostre espai de trobada

Joel
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Laura V.- Joel C. Empty Re: Laura V.- Joel C.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum