Espai virtual de trobada
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Bienvenida- Bàrbara

Ir abajo

Bienvenida- Bàrbara Empty una cosa

Missatge  barbara Dl Mar 08, 2010 12:05 pm

Hola que tal?aqui be , escolta saps les nenes de sise que van preguntar si era la barbara , els i preguntes perquè i mo envies plis.Very HappySmileSadSurprisedShockedCoolLaughingMadRazzEmbarassedCrying or Very sadEvil or Very MadTwisted EvilRolling EyesWinkExclamationQuestionIdeaArrowNeutralWhat a FaceLike a Star @ heavenSuspectI love youNo@cyclopsclownpirattonguesilentpalealiencatmonkeypigrabbitbounceconfusedaffraidBasketballcheersbomdrunkenSleepsunnyalbinocherrysantarendeerfaraokingqueenjocolorgeekscratchstudyelephantflowerafrolol!

barbara
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Bienvenida- Bàrbara Empty Bàrbara

Missatge  Bàrbara Dv Feb 19, 2010 11:21 am

Ei! Que tal? Quan vindras a STA COLOMA de QUERALT? HO dic perquè jo ja vaig vindre pues ara et toca a tu. Avui es el ultim dia que escrivim al cole, el altres dies escriure a casa. Si has mirat el teu correu veuras un giño que dorm i un altre que te els altres amunt, aixo es que to vaig enviar a casa a l'hora de dormir. Espero que vingueu a STA COLOMA de QUERALT. Bé fins una altra. Adeu. Very Happy

Bàrbara
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Bienvenida- Bàrbara Empty Bàrbara

Missatge  Bàrbara Dc Feb 17, 2010 12:57 am

Ei! Com va per aquí? Per aquí va molt bé. Ahir va nevar, però no es va enganxar perquè el terra estava mullat. Bueno me'n vaig a dormir perquè és tard i ma mare m'obliga. Adéu i bona nit. Sleep cheers

Bàrbara
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Bienvenida- Bàrbara Empty Bàrbara

Missatge  Bàrbara Dv Feb 12, 2010 11:44 am

Escolta m'en alegro que siguis més alegre i m'agradaria que vinguesis a Sta Coloma de Queralt vull tornar a jugar amb tu. Avui anem a la ressidensia dels avis perque s'elebrem carnaval, les nenes anem disfressades de animadores i els nens de jugadors de bàsquet i cantem la canço "Bon dia " dels Pets a i gracies pel messenger.Adéu! Very Happy

Bàrbara
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Bienvenida- Bàrbara Empty 03feb

Missatge  bienve Dv Feb 05, 2010 10:54 pm

hola!!!!k tal per allà¿?
jo estic molt contenta perque ens veurem aviat! Very Happy Bé fins aviat! Razz

bienve
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Bienvenida- Bàrbara Empty 3feb

Missatge  bienve Dc Feb 03, 2010 8:39 pm

Gracies pel teu msn.El meu es bienvenidaesmeralda@hotmail.com tongue Ara soc mes alegre que abans i m'ho passo molt be!!!!!!!!!

bienve
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Bienvenida- Bàrbara Empty bàrbara

Missatge  bàrbara Dv Gen 29, 2010 11:49 am

Hola Bienve, com va per aqui?Per aqui va molt bé.Tinc ganes de coneixet ,i quan estigui a la teva ciutat vull jugar molt amb tu.T'envio el meu msn barbara_fovi@hotmail.com.Tot va amb minúscula, m'han dit que no ets gaire alegre.
M'agradaria que em presentesis les teves amigues:l' Indira, la Clara, la Carla,l'Elena...
Algun dia vindras a Sta Coloma de Queralt?espero que si. Bé fins el dia 9.ADÉU!

bàrbara
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Bienvenida- Bàrbara Empty Bienvenida- Bàrbara

Missatge  Bàrbara Dl Gen 25, 2010 11:47 am

Que companya, aviat ens veure'm!

Bàrbara
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Bienvenida- Bàrbara Empty Re: Bienvenida- Bàrbara

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum