Espai virtual de trobada
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Indira- Mihaela

Ir abajo

Indira- Mihaela Empty la qe tal

Missatge  indira Ds Mar 20, 2010 11:20 pm

ola qe tal com estas jo molt be aver si algun dia m'escrius Neutral
bueno aqi va nevar molt pero tal com m'an dit, a santa coloma a nevat mes affraid
jeje bueno un dia ja et parlare de mes coses i espero qe tu tanbe Very Happy



I love you indira I love you

indira
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Indira- Mihaela Empty mihaela

Missatge  mihaela Dv Feb 19, 2010 11:26 am

HOLA INDIRA
Avui es el ultin dia que podrem escriure a la escola .Per aixo m´ágradaria que em contestesis els misatges .No passa res si no puc escriure a la escola perque si vols podem parlar cada dia aqui bale ?.Bueno i atu com et va per alla e?.Ami molt be .Espero que vosaltres tambe ens vinguea a veurens. BUENO ADEU!!! lol!

mihaela
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Indira- Mihaela Empty mihaela

Missatge  mihaela Dv Feb 12, 2010 11:48 am

HOLA INDIRA
Com et va per alla ? .Ami em va molt be .espero que un dia de aquests visiteu el nostre cole .No passa res si no tens mesenger.Ens podem comunicar igualment .Quan vaig visitar el vostre cole no et vaig poder coneixer gaire .Espero que tu vinguis al nostre cole i et pugui coneix erte millor.Avui a la hora de menjador em tindre que disfresarme de blanca neus aun que no m´agradi .Dema anirem a la rua jo em disfresare de blanca meus,el meu jerma de roobin hood ,la meva cosina de bruixa i el meu cosi de pirata .Entre tots farem com una obra de teatre i a mi m´agradaria que tu la veguessis bale. Question .Vosaltres feu la rua Question .A Mi de veritat em vas semblar una nenaestupenda .M´agradaria que algun dia quedesim per parlar millor . com es diu la teva familia Question.a A si aquell dia estava una mica enfadada pero no amb tu . espero que ens veguem aviat ESPERO QUE NO T HAGI SEMBLAT RIDICULA clown Sad jocolor

mihaela
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Indira- Mihaela Empty Re: Indira- Mihaela

Missatge  indira Dv Feb 05, 2010 11:02 pm


olaaaaaaa ke tal bueno estic tope nerviosa pel dimarts i tu !!!
bueno com ja te dit m'agrada el basquet Basketball m'agrada cantar Smile etc..
i tuuuu???????' Like a Star @ heaven
bueno fins aviat cheers

indira
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Indira- Mihaela Empty hola que tal

Missatge  indira Dv Feb 05, 2010 8:51 pm

hola mihaela com estas jo molt be Very Happy . bueno jo tambe espero que ens coneixem aviat i estic impacient, es aquest dimars!!!!!!! JO NO TINC MESSENGER PERO PER QUI ENS PODEM ENVIAR COSES.
m'agrada cantar ballar escoltar musica fer esport i bueno els esports que mes m'agradan son el basquet i la natacio i tu????''

indira
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Indira- Mihaela Empty Mihaela

Missatge  Mihaela Dv Gen 29, 2010 11:52 am

Hola que fas Indira ? Espero que ens veguem aviat. Quan ens cuneguem vull que siguem molt bones amigues vale ?. estic molt impacient per coneixe't espero que ens veguem aviat i podriem enviarnos misatges pel meseenger .el meu mesenger es mihaela200729 @ hotmail.com .Falta molt poc per veure'ns perque d' aquí un temps vindrem a veureus a Sant Cugat.Jo entrare en aquesta pagina cada dia i si tens mesenger donama'l si us plau vale?. espero que ens veiem aviat ADEU !!!.

Mihaela
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Indira- Mihaela Empty Indira- Mihaela

Missatge  Mihaela Dl Gen 25, 2010 11:36 am

Hola amiga meva

Mihaela
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Indira- Mihaela Empty Re: Indira- Mihaela

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum