Espai virtual de trobada
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Paula C-Marina

Ir abajo

Paula C-Marina Empty bien!!!!!

Missatge  marina Dc Mar 17, 2010 7:13 pm

Hola,
avui em fet vaga al cole, q guay!
una cosa no se pq mai agafes el forum q no el saps utilitzar?javascript:
mira, quan hi escriguiis, si es q m'esrius, m'escrius una cart ben llaaaaaaaaarga, q expliki totes les preguntes q t'he fet i q hi digui mes coses q he de saber i q hi digui pq o escrius mai.
Dew

marina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty Neu, neu, neu...

Missatge  Marina Dl Mar 08, 2010 11:59 am

Hola Paula,
ara estem al cole, a l'ordinador, de 5è nomes som 13 de 25, i, a 6è, son 4 de 19. Alaaa!What a Face What a Face What a Face
Ara mateix, esta nevant i, ens deiexen jugar a l'ordinador. Tinc a la Bàrbara al costat i, m'ho dicta tot! Pro jo no li fai cas!
Bueno q t'ho pasis be!
Besos, Besis, Besitos, Petonets, Petons, Petonitos, Kisses!
Dewwwww.
Marina flower lol!

Marina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty 8-3-2010

Missatge  Marina Dl Mar 08, 2010 9:59 am

Hola Paula,
a que no saps per a que t'escric avui?? confused Question Exclamation
T'escric perque, aqui, a Sta. Coloma de Queralt, esta nevant i, per no dir molt, bastant!!

Adeu, petons.

Marina.

Marina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty Paula mai escrius!!!!

Missatge  Marina Dj Feb 25, 2010 7:44 pm

Hola Paula!

No m'escrius mai i, a tothom li ha escrit pero tu a mi no!
Igual que m'envies coses per el HOTMAIL tambe em pots enviar coses per aqui, el FORUM!
Hi ha una nena ue amb les amigues que va fer a l'escola, tembe te un forum per parlar amb ella i, li dire a la Marta si puc parlar amb la Clara perque es molt simpatica!
Digali, si vols, de part meva que, quan us vam anar a veure, va ser molt simpatica amb tothom!
Bueno Paula, aixo es tot! Sisplis parla per aqui, tambe!

Dew, Besos!

Marina.

Marina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty Una mica de tot...

Missatge  Marina Dv Feb 19, 2010 1:33 pm

Hola Paula!

Perquè no escrius aqui? Que no us conecteu a l'escola? Bueno, et vaig explicar tot, el carnaval i el carnestoltes, però ara et vull explicar la Rua i el Ball de Disfresses. Rua: Anavem; jo, la Maria Pontnou, la Clara Segura i la Laia Roca Trullols. Anavem de metges.La colla de la meva millor amiga anaven de galls, gallines i pollets. Bueno tornan a nosaltres; No teniem carrossa però vam anar fent. Jo quan anavem caminant pel davant del Carrer Capellans, em vaig començar a trobar malament i vaig tornar cap a casa. A casa vaig posar-me el pijama i em vaig anar a llegir i, al cap de mitja hora, em vaig posar a dormir. Vall de Disfresses: Ens vam vestir, jo i el meu germà i, a les 6 de la tarda, vam anar al Bar de l'Estrella on feien el Vall de Disfresses. Jo anava de Punk, i tu? Punk es una cosa molt rara; una camiseta negra amb una calavera blanca dibuixada, una faldilla vermella amb "capes" i amb ratlles negres i verd fort. També una cosa per a les mans que es com una mena de guant. I uns leguins negres molt prims.

Adeu, petons!

Marina.

Marina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty Amigues

Missatge  Marina Dt Feb 09, 2010 8:03 pm

Hola Paula!

La Clara té messenger? Si en té li vols dir si me'l vol donar? Nose heee. No es per res es per tenir mes amigues. I si vol la Gala i la Carlota... Com vulguis!

Dew

Marina.

Marina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty Dia de l'excurció

Missatge  Marina Dl Feb 08, 2010 11:39 am

Hola Paula!

Demà us anem a veure, quina il·lusió! Espero que ens portem molt bé. Jo, quan ens parlem em quedaré en pale blanc, perquè tinc molta Embarassed vergonya. Ja t'ho vaig explicar. Bueno, jo quan anem a la teva ciutat, et presentaré les meves amigues, i tu me les presentaràs? Jo si i amb molt de gust!

Dew.

flower Marina flower

Marina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty GRRRRRRRR!

Missatge  Marina Ds Feb 06, 2010 5:38 pm

Hola Paulaa!

T'he enviat 9 missatges i amb aquest 10 i encara no m'has contestat. Perquè?

Marina!!!!!!!!!

Marina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty Series, coses interesants... Coses meves!

Missatge  Marina Ds Feb 06, 2010 11:56 am

Hola Paula!

Ara t'explicaré coses de mi:

Les meves sèries de la tele preferides són: Hannah Montana, Los Magos de Waverly Place, Phineas y Ferb, Camp Rock, Jonas... La meva cantant preferida és la Selena Gomez. Si tinguessim que jugar a un joc de famoses jo sería ella.

Marina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty Carnestoltes

Missatge  Marina Ds Feb 06, 2010 1:12 am

Hola Paula!

Ara t'explicaré el carnaval i tot. Els nens i nenes de cinquè hem fet el carnestoltes aquest any. Està fet amb caixes de cartró pintades com un jugador de bàsquet. La seva camiseta és de color tarona i hi diu: Club Bàsquet Roure. Té els pantalons blaus amb dues ratlles tarones i unes sabates grogues que son un tros de cartró amb forma de bamba. És una noia perquè la Maria Pontnou Bartolí va portar la perruca que es de noia. La senyo diu que sembla el Bob Esponja. Si ho dic jo dic que, hem traballat bastant en ell i ens hi hem esforçat molt: que hi hem posat bastantes ganes i ens ha quedat, bé, com ena ha quedat. El divendres 12 anirem a la residencia a cantar la canço de carnaval de l'escola. Les nenes anirem d'animadores. La disfressa és una faldilla que hem construit vermella i blanca, uns pom-poms i leguins. I els nens de jugadors de bàsquet. De jugadors hi han dos equips: l'equip vermell, que es diuen COBRES i l'equip verd que es diuen DRAGONS. La disfressa consisteix en: una bossa de basura blanca gran que al darrere hi diu el nom de cada nen i el numero de cada nen. El nom i el numero són del color de cada equip: verd o vermell. Nosaltres hem canviat algunes paraules de la cançó per algunes relacionades amb el bàsquet. Potser quan et vagi a veure estic una mica trista. La Rua del poble la faré amb la Clara, la Maria Pontnou, la Bàrbara i la Laia. Amirém de metges A Carnaval crec que aniré d'animadora.

Adeu que ja nose que més dirte.

Marina

Marina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty Marina

Missatge  Hola! Dv Feb 05, 2010 7:51 pm

Hola Paula!

Que tal estas? Perquè noo contestes? Estic esperant a que em contestis! A la Bàrbara (Bienvenida) ja li ha contestat, a la Maria Poontnou també, a la Maria Dalmau, crec que també... Però tu a mi noooo!! Evil or Very Mad Twisted Evil Espero que quan et vagi a veure't no siguis vergonyosa Embarassed com ho seré jo perquè necessito algú o alguna cosa que m'ajudi a... parlar i a aprendre a comunicarme amb les persones... perquè si no... Em quedo en blanc i no et podré parlar. A... tranquila, no estic enfadada amb ningú els emoticonos són perquè... la carta quedi més bonicaa! Paula, mai et conectes al messenger, jo no et dic res... Jo també m'hi conecto quan puc!!!!! Bueno, el perquè et parlo ara... Perquè m'agradaria que fossis divertida i que no tinguessis vergonya co...o...m l..l..a...a t..t..t..i..n.d..r..é j...o..o XD Es per fer veure que tinc vergonya escrivint. Ara el meu messenger per si el vols saber: marinita9tr@hotmail.com molt rídicul a que si!! What a Face

Bueno, esta a casa la meva cosina, Dew!!!!!!!!!!!

flower MarinaSuperStar flower

Besos, petons and kisses!!

Hola!
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty ...

Missatge  Marina Dc Feb 03, 2010 6:47 pm

Hola Paula!

Quan vagi a Sant Cugat del Vallés em presentaràs les teves amigues? Jo et presentaré les meves.
El meu msn es: marinita9tr@hotmail.com es molt ridicul!!

Petonets, Besitos and Kisses!

flower Marina flower

Marina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty Marina...

Missatge  Marina Dc Feb 03, 2010 6:24 pm

Hola! Jo soc molt divertida Very Happy i sempre estic contenta Smile (casi sempre) però quan estic al costat de gent que son amics dels meus pares o que ens acabem de coneixer tinc molta vergonya Embarassed . Això vol dir que quan et vingui a veure tindré molta veronya. XDXDXD!

Petons a tots!

flower Marina flower

Marina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty Soc...

Missatge  Marina Dc Feb 03, 2010 12:08 pm

Hola Paula!

Se, que, bé, que sempre et pregunto moltes coses i tot i soc super-pesada. Smile No em vaig erecordar de dir-li feliçtats a la Natalia quan va fer 11 anys. Crec que era la Natalia però no ho se molt bé ara. Avui no he anat al cole perquè ahir em vaig llevar a l'1 de la nit i vaig bomitar per això ara estic aqui a casa.

Bueno... ja, res més.

Adeuuuuuuuuuuuu. Records i petons a tots. afro .

flower Marina Super Star flower XD

Marina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty Quan us conecteu a aquesta pagina i fotos!

Missatge  Marina Dt Feb 02, 2010 8:56 pm

Hola Paula!

Et volia preguntar que quan us conecteu a l'ordinador? I quan vagi alla d'excursio em podras donr una foto? Dew!

Marina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty Aiii el Castellà!

Missatge  Marina Dl Feb 01, 2010 8:23 pm

Hola Paula!

L'assumpte es perquè no em deixen enviar-te per aquí els missatges en castellà. En aquest missatge hi ficare bastants emoticonos i al final de tot un sorpresa!! alien A si... Una pregunta: Com es va trencar l'Edgar la cama Question Es que l'Alex Tomàs Lleida m'ha preguntat perque i, mira, t'ho pregunto flower Exclamation Exclamation Very Happy Que has visitat o has vist el monestir de Sant Cugat? Es que quan us vinguem a veure també visitarem el monestir i no ser si es presios o si es... Sleep avorrit o lleig. El meu messenger es: marinita9tr@hotmail.com te'l dic perque no t'oblidid de "los datos personales".SmileSmileSmile

Bueno es hora ja del DEW!!!

L'escenari d'emoticonos:
Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow Neutral What a Face Like a Star @ heaven Suspect I love you No @ cyclops clown pirat tongue silent pale alien cat monkey pig rabbit bounce confused affraid Basketball cheers drunken bom drunken Sleep sunny albino cherry santa rendeer farao king queen jocolor geek scratch study elephant flower afro lol!


Petons a tots!

De la:

flower Marina flower

Marina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty Marina

Missatge  Marina Dl Feb 01, 2010 11:42 am

Hola Paula!

La setmana que bé ens veurem, quantes ganes que tinc!!!!!!!!!!!Smile
M'agradaria fer-te una pregunta: Quin dia us conecteu a l'ordinador a l'escola. Es per saber quan us conecteu i per res més!!!! Ja sé què ja et vaig dir on vivia però t'ho recordo: visc al poble SANTA COLOMA DE QUERALT al CARRER NOSTRA SENYORA DE LA MERCÈ al NUMERO 4!!XD! Sento molt que t'hagis trencat el peu!! I per tots els que s'han trencat algo com la Clara Solà, l'Edgar, la Itziar i tu. Bueno, adeu.
De la:

XDMarinaXD o... MarinaSuperStar!!

Petons per a tu i per a tots, incluits els mestres!!!

flower

Marina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty Paula C-Marina

Missatge  Marina Dl Gen 25, 2010 11:27 am

Hola guapa!

Marina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Paula C-Marina Empty Re: Paula C-Marina

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum