Espai virtual de trobada
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Helena B- Maria Pontnou

Ir abajo

Helena B- Maria Pontnou Empty inportant

Missatge  mariap Dv Feb 26, 2010 3:52 pm

digali a la clara sola si vol que parli amb ella amb una altra carpeta del foruma vale
i jo ja le feta ja la veura dacort



flower cherry rendeer albino geek jocolor elephant flower afro lol! bounce Basketball :chee rs: alien cat monkey pig MARIA PONTNOU BARTOLI URGENT JA EM CONTESTARAS flower

mariap
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Helena B- Maria Pontnou Empty 19-2-2010

Missatge  Maria Dv Feb 19, 2010 1:31 pm

Hola Helena com estas, jo espero que m'envis més misatges.
Al carnaval de la nostra escola els de 5è ens vam disfresar de jugados de basquet i les nenes d'animadores .I una cosa que m'en oblidava plis escriume mes perque jo ja es el 7è misatge i jo de tu nomes un. El dia de l'excurció em vaix quedar amb blanc pale i estava molt nerviosa Rolling Eyes i molt vergunyosa Embarassed , soc molt de la conya i magra da riura molt Laughing .De gran jo vui ser noia de guardaria o mestra de p3 i p4. I tu de que vols ser de gran : espero que em tornis la contesta i envia mes misatges ....


ADEU ADEU ADEU MARIA PONTNOU BARTOLI ADEU ADEU alien cherry rendeer jocolor jocolor :jok geek flower santa rendeer jocolor scratch king

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Helena B- Maria Pontnou Empty carnestoltes

Missatge  Maria Ds Feb 06, 2010 2:50 pm

el carnestoltes de la nostra escola està fet de capses, i l'hem fet els nens de 5è ,es molt guapo Very Happy
espero que em posis forses missatges i doncs perque jo te ne deixat molts ,espero que o compleixes..
AAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cherry rendeer flower afro


flower MARIA PONTNOU BARTOLI flower

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Helena B- Maria Pontnou Empty classe

Missatge  Maria Ds Feb 06, 2010 2:43 pm

Hola helena ,jo vaig a 5è i la meva professora es la judit ester ,no es la pila, la pila es la de 6è.

ara et fare l'assenari de ninots

Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Arrow Neutral What a Face Like a Star @ heaven Suspect I love you No @ cyclops clown pirat tongue silent pale alien cat monkey pig rabbit bounce confused affraid Basketball cheers bom drunken Sleep sunny albino cherry santa rendeer farao king queen jocolor geek scratch study elephant flower afro lol! flower afro geek scratch jocolor santa cherry albino rendeer sunny albino cheers bounce

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Helena B- Maria Pontnou Empty 4 feb

Missatge  Helena Dj Feb 04, 2010 8:49 pm

Hola Maria,
tinc moltes ganes de coneixet !!!
Es molt xulu el monestir de S.Cugat crec que tagradara...
Ami magrada molt parlar amb vosaltres una cosa?
A quin curs vas?Tens la Pili de professora, o tens a una altre professora...??
Nosaltres astem a Valldoreix,asta a din de S.Cugat.Es molt petito però es molt monu.
Vueno fins dm queve!!!

Helena

Helena
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Helena B- Maria Pontnou Empty foto meva

Missatge  MariaP. Dl Feb 01, 2010 9:54 pm

Hola Helena tenvio una foto meva de la calçotada .
Ja ens veurem el dia de l'excursió jocolor .
Soc molt riallere i molt de la conya SmileSmileSmile cherry king jocolor
Espero que tu tambè clown Laughing
Magraden molt les Matemàtiques i plastica en angles........ Razz Very Happy:X
espero que em pasis forses coreus al forum....Very Happy:P:X

TINC GANES DE CONEIXET

MariaP.
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Helena B- Maria Pontnou Empty la calçotada

Missatge  Maria Dl Feb 01, 2010 3:36 pm

Hola el dia 31 de gener vaig anar a Valls a fer la calçotada amb la meva cosina Natàlia i els meus tiets.
rendeer cherry albino flower cyclops

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Helena B- Maria Pontnou Empty Tinc ganes de coneixet

Missatge  Maria Dl Feb 01, 2010 11:47 am

Hola com estas jo estic molt bé Smile
Tinc ganes de coneixe't i ja estic esperant el dia de l'excursió.
Espero quer vagi bé Sant Cugat del Valles?
Be ja ens veurem al dia de l'excursió.
Et dic on visc: visc a Santa Coloma de Queralt,a la Carretera Igualada 23 , el meu telefon es 977880441, el meu e-mail es mariapb_99@hotmail.com , tinc 10 anys, faig 5è, tinc una mascota que és un hamster que es diu puppy i té 1 any , tinc una germana que es diu Sonia i té 12 anys, els meu pare es diu Josep Pontnou Bonet i la meva mare es diu Anna Bartoli Oliva i treballa a l'escola que vaig jo, el Cor de Roure de conserge.eL MEU ANIVERSARI ES EL 25 D'OCTUBRE



JA ENS VEUREM EL DIA DE L'ExCURSIO
MARIA PONTNOU BARTOLI XD Smile Smile Smile Smile Smile :=


ADEUUUUUUU!!!!! alien lol!

Maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Helena B- Maria Pontnou Empty Helena B- Maria Pontnou

Missatge  Maria P Dl Gen 25, 2010 11:19 am

Com estàs?

Maria P
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Helena B- Maria Pontnou Empty Re: Helena B- Maria Pontnou

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum