Espai virtual de trobada
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Lucia- Judit

Ir abajo

Lucia- Judit Empty ESCRIU!

Missatge  judit Dv Oct 22, 2010 10:22 pm

Hola que tal ,per aqui ?

Aqui molt be . Bè m'agradaria que m'escrivisis com es que no escrius m'agradaria saber el perque ?
Suposo que e spel que em vas dir que no ho savies fer pero be esigual ja parlarem !

Wink Adeu Wink

flower Judit! flower

judit
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Lucia- Judit Empty Com va ?

Missatge  Judit Dt Jun 01, 2010 8:30 pm

Com va ?

Hola ,com va tot ? ara feia dies que no ens comunicavem ni pel msn ni per aqui !
BE QUAN VULGUIS JA EM CONTESTARAS
Adeu ! monkey queen

Judit
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Lucia- Judit Empty eeeeeeeeeeeeeeeeooooooooooooooo

Missatge  judit Ds Mar 27, 2010 12:37 pm

Hola !
jo ja no se si escriure més perquè no escrius .
Va quan escriguis jo t'enivare coses . rabbit
bounce judit bounce

judit
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Lucia- Judit Empty judit

Missatge  judit Dc Mar 17, 2010 12:07 am

HOLA !!!!!!!!
Que tal ?? segur que la Carlota et
va dir que si ??

Bè t'haure de creure .
Venga adeu .!!!!!!


tongue judit tongue

judit
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Lucia- Judit Empty judit

Missatge  judit Dc Mar 10, 2010 8:58 pm

M'agradaria saber perquè no escrius ja se que em vas dir que no sabies fer-ho però m'agradaria que al menys miresis els missatges Rolling Eyes .
ESCRIU
LA SENEFA :
Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Idea Question Exclamation Wink Rolling Eyes Twisted Evil Arrow Neutral What a Face Like a Star @ heaven Suspect I love you tongue pirat clown cyclops @ No silent pale alien cat monkey pig rabbit bounce confused affraid Basketball cheers bom drunken Sleep sunny albino cherry santa rendeer scratch geek jocolor queen king study elephant flower afro lol! RECORS !

JUDIT

judit
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Lucia- Judit Empty judit

Missatge  judit Dl Mar 08, 2010 12:00 pm

escriu
Hola ! que tal ? jo be escriu . Ara escric a l'ordinador de l'escola que esta nevan i nomes som 13 o aixi i estem a l'ordinador passant l'estona. I love you Like a Star @ heaven Idea Arrow I segeurament quan obris tindras feina a llegir missatges . I pregunta allo que et vaig comentar eehhh !!!!!.
Razz Surprised Smile Very Happy lol! records !

flower judit flower

judit
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Lucia- Judit Empty judit

Missatge  judit Dg Mar 07, 2010 2:33 pm

hola pasava per aqui a dirte que avere si escrius ??
What a Face
santa judit santa

judit
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Lucia- Judit Empty judit

Missatge  judit Dv Feb 19, 2010 1:24 pm

Hola, que tal tot?
Estic una mica enfadada perquè no escrius mai i jo vull tindre una conversa amb tu . Contesta quan ho miris ,
m'agradadria que tambe algún divendres a la tarda et conectesis al msn perquè es el dia que i sòc , cyclops tambè pots enviam correus i fotos de vacanses ...
Tinc ganes de conversar amb tu !
Fins aviat .
flower judit flower

judit
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Lucia- Judit Empty vaaaaaaaaaaaaaaaa

Missatge  judit Dv Feb 12, 2010 9:26 pm

JA ENS VAM CONEIXER PERO ENCARA NO MAS ESCRIT VAVAVVAVVAVAVVA Evil or Very Mad Twisted Evil Suspect Sad Shocked Mad

cat JUDIT cat

judit
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Lucia- Judit Empty escriu

Missatge  judit Dl Feb 08, 2010 9:57 pm

cyclops va encara no he vist que escriguis Evil or Very Mad va escriu et queda 12 hores .Demà ens veurem i tindres milios i milions de coses i coses per escriuren . Algun dia si puc mirare de enviar-te una carta Like a Star @ heaven Razz lol! però tu tambè màs de dir flower coses teves i no t'adormis i respon que despres tindras una feinada a mirar missatges Sleep drunken . Adeu estic molt nerviosa per coneixet.

tongue judit tongue

judit
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Lucia- Judit Empty judit

Missatge  judit Dl Feb 08, 2010 11:33 am

V a escriu que demà ja ens caneixerem i si no escrius tindras feina a escriure . affraid vavavavavava.Demà vindre i encara no tindre noticies teves i si hi entres escriu . Demà ens veiem molts petons cherry
sunny judit sunny

judit
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Lucia- Judit Empty judit

Missatge  judit Dg Feb 07, 2010 12:30 pm

HOLA ,va contestam alguna vegada perquè o ja te deixat un mun de missatges i tu cap .

pale No Twisted Evil va escriu

judit
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Lucia- Judit Empty judit

Missatge  judit Dj Feb 04, 2010 10:13 pm

Hola , ja se que sóc pesada però perfavor em podries escriure Question
A mi m'agrada tindre moltes amiues divertides no avurrides i també que no tinguin gens de por als animals perquè a mi m'encanten i no tinc gaires amigues que els hi fagin por els animals cat venga fins que m'escriguis cheers
confused adeu confused

judit
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Lucia- Judit Empty judit

Missatge  judit Dl Feb 01, 2010 10:14 pm

Hola ! Ja se que t'escrit aquets matí però bè vull saber notìcies teves va animat a esriure confused cat bounce fins el 9 de febreral teu cole !!!!!

judit
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Lucia- Judit Empty JUDIT

Missatge  judit Dl Feb 01, 2010 11:36 am

Hola ! que tal ?? Jo molt bè i estic impacient per vindre a veure't .
Jo ara tinc una gran notícia . Bè sera bona per mi però la vui compartir amb tu .
Els meus pares m'ha puntaran a hípica perquè m'encanten els cavalls i ahir vaig a nara la Llacuna a portar el meu cavall però es de tir i no hi puc muntar. I el meu tiet que m'acompanyava a la Llacuna a perquè jo sola no puc portau ni boja ! Llavors el meu tiet va veure una escola d'hípica que una de les mestres és la domadora dels cavalls del meu tiet que per mala sort els 2 cavalls d'ell tambè són de tir .Llavors el meu tiet va pensar si m'hi volia apuntar, m 'ho va preguntar i jo li vaig dir que si i ara s'ho estan pensant tots : el meu pare , la meva mare , el meu tiet ,la meva iaia i jo però jo ja ho tinc pensat i dicideixo que si que hi vull anar . I amb molta il.lusiò estic esperant que m'apuntin a hípica i tambè una cosa molt important ,estic impacient per coneixe't . Molts petons .
JUDIT.

judit
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Lucia- Judit Empty Lucia- Judit

Missatge  Judit Dv Gen 22, 2010 12:55 pm

Aquest és un espai per escriure'ns.

Judit
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Lucia- Judit Empty Re: Lucia- Judit

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum