Espai virtual de trobada
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Julie G.-Mar P.

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dv Jul 30, 2010 9:04 pm

graxiess!


hola! Julie espero que estiguis molt be perque jo segur que mo estic passant mes be que tu!! jiji no dona es broma!
Espero que a l'ESO encara mescriguis jo tescriure moootl!
vale adeuu

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dt Jul 20, 2010 10:44 am

Hola! com estas?jo estic molt bè perque estic de vacances i es el millor que hi ha.
Encara m'has de deir a on vas de vacances si es pot saber nomès,vueno mne vaig a esmorzar
dew, bones vacances

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dg Jun 20, 2010 2:17 pm

ola!!!!! com estas???? jo molt be perke avui faig la festa de fi de curs del cole oi ke es una passada? vuneo ja mexplikaras alguna cosa heee!! molt be doncs jo ja men vaig a dutxarme i tambe a dinar dew

albino

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dv Jun 18, 2010 9:08 pm

ola deki aviat ja som vacances espero ke avans de vacances mescriguis vale to agrairia molt perke ja fa molts dies ke no em parles pero aixo es igual si pots am podras dir a on anairas de vacances vale???
si mo dius to agraire molt ok si em vols dir alguna cosa ja saps on soc o al msn o al forum dew bounce rabbit silent pale

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dt Jun 15, 2010 10:33 am

ola!!!julie com stas? fa dies ke no em dius res ke estas malalta? vueno tan fa pero siusplau escriume lo mes aviatposible vale dew

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dc Jun 02, 2010 8:45 pm

ola julie espero ke tagui agredat el meu triptic haaa! potser no ta agradat per ke stava una mica malament lo de la tinta pero bueno nose ke dir tu ja mo diras ke te sembla vale dew

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Ds Maig 29, 2010 9:11 pm

ola julie espero ke et conectis al msn valeeeeee??
dew bounce bounce

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dt Maig 18, 2010 11:05 am

olas ja me trabquilitzat una mica i no to bolia dir així pero esque o avia de deixar anar i part de raó tenia pero vueno no se de que parlartr perke com que no mires al forum no se si parlo amb tu o amb l'ordinador et deixo la ultima oportunitat
vinga dew Crying or Very sad Evil or Very Mad Rolling Eyes Sad

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dl Maig 17, 2010 8:09 pm

ola julie no se que fer si mirar el forum o no no m'escrius mai i no se que fer si mirar el forum o estarme al msn perke clar espero que tu sapigues el que es mirar cada dia el forum i veuret que no tescriuen i pensar que no mescrius per alguna raó no la se per aixo o vull que mo diguis mescruiras lagun dia daquesta vida?
ja em respondars dew pale pale pale

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dt Maig 11, 2010 10:25 am

hola julie espero que algun dia m'escriguis perque no m'as escrit en tot aquest primer trimestre si no mescrius mes jo tampoc perque jo cada dia miro el foro i nomès vec molts missatgues meus i uns 2 o 3 de teus (2 o 3 es una menara de dir)llavoe¡rs ja to imaguines
ADEU!!! pale

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dc Maig 05, 2010 9:01 pm

hola ja fa molts any i patanys que no mescrius avere si ten enrrecordes heeee vale i no ten oblidis que si no jo no t'esctiure mes adeu

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dt Abr 20, 2010 5:55 pm

hola julie al final ja estem instelats a l'escola nova ja fa dies pero em vaig descuidar d'escriure que ja estavem instalats desde fa temps pero vueno i aveure si em respons perqyue ahir em vas dir pel msn que mireries el meu missatge pero vueno no passa res.
Ara estem a la sala dels ordinadors uf!! porfin ja estan instalats bueno ja mexplicaras coses dacord?
vueno ja ens veurem ADEU I PETONETS

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dl Abr 19, 2010 8:46 pm

Hola julie fa no res acabem de parlar pero vueno no deu passar res es i gual no se ke dirte pero vueno a si ke mescriguis missatjes vale DEW

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dl Abr 05, 2010 8:02 pm

hola julie espero que ajis passat unes bones vacances de setmana snta jo e anat a sevilla i ha sigut molt diver tu nose pero dema jo tinc festa de lliure disposisió ja mexplicaras alguna cosa perque jo ara no se que escriuret perque no estic inspirada perque acabo de venir de mejar la mona de pascua amb els de la colla de mon pare i la teresa la meva madrastra vae
deu!!!!! pig

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dv Mar 26, 2010 10:43 pm

Hola julie jo et bolia dir que passesis unes bones vacanses de setmana santa amb la teva familia incluides les teves dues germanastres vale i ja mexplicaras alla on aniras de vacances dacord?
vueno Adeu i bones vacances!!!!!!! Razz

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dt Mar 23, 2010 9:26 pm

hola julie aquests dies no em podre ficar gaire al forum perque estem traslladanos a laltre escola nova i tenim desconectats els ordinadors valeeee i si tu tens memoria de peix omaginet jo heeeeee!!!! :pale:i per cert arra no se que et volia dir pero vueno adeu i molts petons per les teves germanetes!

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty 22-3-10

Missatge  julie Dl Mar 22, 2010 12:53 pm

Hola mar,la meva germanastra es diu Ingrid que te 3 anys i una altra que té 5 anys que es diu Lara.
Estic al cole a informatica i esta sonant la musica per anar al pati. I per sert, jo també tinc memoria de peix, Ja ja lol!
adeu em tinc que anar al pati. T'enviare motlts missatges cuan pugui!

julie
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dt Mar 16, 2010 11:51 am

Hola julie espero que avui mescriguis vale i una latre cosa ja menviaras pel msn una foto de la teva germanastre vale laaaaa no men en recordo del nom pero vueno ja mel diras perque tinc una memoria de peix valeeeee!!!
percert avere si un dia vens a snta coloma de queralt a dinar i an molt restaurants molt vons sobretot el Colomí
ni an daltres bale ja em diras si vindras si potssssss ok okokokokok
venga petonets i ADEU!!!

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dt Mar 16, 2010 11:49 am

Hola julie espero que avui mescriguis vale i una latre cosa ja menviaras pel msn una foto de la teva germanastre vale laaaaa no men en recordo del nom pero vueno ja mel diras perque tinc una memoria de peix valeeeee!!!
percert avere si un dia vens a snta coloma de queralt a dinar i an molt restaurants molt vons sobretot el Colomí
ni an daltres bale ja em diras si vindras si potssssss ok okokokokok
venga petonets i ADEU!!!

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dg Mar 14, 2010 9:06 pm

hola julie millor que no agessis anat al cole perque tagesis congelat de fred Embarassed i seria un desastre acabat pero tampoc es per tent pero bueno ja mexplicaras coses dema al dilluns quan mescriguis desde el cole vale i una altra cosa saps que que els dies que no vaig anar al cole mo vaig passar pipa espero que tu tambe vale!!!!!!
men vaig DEU!

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty 13-3-10

Missatge  julie Ds Mar 13, 2010 6:02 pm

Hola mar,el dilluns ja saps que aqui va nevar i que el dimarts no bem anar al cole per la neu, i saps que? Question Que el dijous no bem anar al cole perque es ba espallar la calefaccio. affraid
Ara estic a casa, i en mixa hora m'enbaig.
Adeu

julie
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dc Mar 10, 2010 9:59 pm

hola julie aqui ja puc anar al cole i dema farem lexamen de mates i que ja mexplicaras el que faras tu vale i avere si et conectes al msn era broma heeee!!!
vueno ADEU

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar.julie

Missatge  mar Dl Mar 08, 2010 12:53 pm

hola julie aqui tambe neva molt goita si neva que no puc sortir de casa no es broma i avui no puc anar al cole pero vueno crec que si no para de nevar no podre anar al cole pero es molt guai
avui avia de fer u un examen de mates pero no le pogut fer silent es guai aixo de no anar al cole depen del motiu heeee!
vueno ja mexplicaras com acava lo de la neu vale
DEU i petonets santa

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty 8-3-10

Missatge  julie Dl Mar 08, 2010 12:35 pm

Hola Mar,saps que? Ara maateix a valldoreix esta nevant!!!!! i ames bastant! Very Happy
Totom esta nervios. lol! Ara estic al cole a informatica. Hi ha molta gent que no a vingut al cole perque esta nevant i com viu lluny (a les Planes que esta en la montanya) no pot vaixar perque pot relliscar. Per exemple li a passat aixo a la Laura, una nena de la meva classe.Avui anavem a fer una excursio a Sant Cugat a fer un joc de mates i visitar a Alejandro Hasler que es un pintor.Hi anem perque es amic o noseque de la Maria, una nena de la meva classe. Com esta nevant no hi em anat pero hi anirem la semana que be. flower
adeu

julie
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty mar-julie

Missatge  mar Dj Mar 04, 2010 8:39 pm

hola julie ara fliparas naltres cada trimestre fem una especie de treball de medi i ni diem BLAU-VERD i estudiem coses denerguies i aquestes coses una mica divertides avui aviem danar dexcurcio pero com que avia plogut no i em pogut anar pero em fet una altra cosa diver molt diver pero vueno ja mexplicaras coses tebes
ADEU

mar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Julie G.-Mar P. Empty Re: Julie G.-Mar P.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum